9 αναδεικνύει από το Snapchat Διευθύνων Σύμβουλος 6000 λέξη διαρρεύσει σημείωμα για την επιβίωση

9 αναδεικνύει από το Snapchat Διευθύνων Σύμβουλος 6000 λέξη διαρρεύσει σημείωμα για την επιβίωση


Ενήλικες, όχι έφηβοι. Μηνύματα, όχι Ιστορίες. Ανάπτυξη των αγορών, όχι των ΗΠΑ. Αυτά είναι το πώς η Snapchat θα κάνει μια επιστροφή, σύμφωνα με τον CEO Evan Spiegel . Το Spiegel προσπαθεί να αναζωογονήσει το ηθικό των εργαζομένων με φιλοσοφία, τακτικές και διαμαρτυρίες, καθώς η τιμή της μετοχής της Snap βυθίζεται σε ένα χαμηλό όλων των εποχών, γύρω στα 8 δολάρια – "Το μεγαλύτερο λάθος που κάναμε με τον επανασχεδιασμό μας ήταν ο συμβιβασμός της βασικής αξίας του προϊόντος μας, που ήταν ο γρηγορότερος τρόπος επικοινωνίας", τονίζει ο Spiegel σε ολόκληρο το σημείωμα σχετικά με το «Project Cheetah». Είναι η συζήτηση που έκανε το Snapchat ξεχωριστό και η ταφή του σε μια συνδυασμένη ροή με ιστορίες και η αποτυχία να δημιουργήσει μια εφαρμογή Android με γρήγορη φόρτωση είχε καταστροφικές συνέπειες.

Η Spiegel δείχνει μεγάλη ωριμότητα εδώ, παραδεχόμενη ανυπόμονος στρατηγικές κινήσεις και να σκιαγραφήσει μια συνεκτική πορεία προς τα εμπρός. Δεν υπάρχει λόγος για το Snapchat που κυβερνά τον κόσμο της κοινωνικής εφαρμογής εδώ. Φαίνεται ότι καταλαβαίνει ότι αυτό είναι πιθανό ότι δεν είναι εφικτό μπροστά στην ανταγωνιστική επίθεση της Instagram. Αντ 'αυτού, η Snapchat είναι ικανοποιημένη αν μπορεί να μας βοηθήσει να εκφράσουμε τον εαυτό μας, φθάνοντας τελικά ακόμη και στην πενιχρή κερδοφορία.

Το Snapchat μπορεί να είναι πολύ αντιληπτό ως παιχνίδι για να κερδίσει αρκετούς ενήλικες, πολύ αργά για να κερδίσει πίσω τις διεθνείς αγορές από την αυτοκρατορία του Facebook με επαρκείς εναλλακτικές λύσεις για να αναπτυχθεί πραγματικά μαζική. Αλλά εάν η Snap μπορεί να ακολουθήσει το σχέδιο παιχνιδιού Spiegel, θα μπορούσε να χαράξει μια βιώσιμη αγορά μέσω ενός μικρού αλλά πιστού κοινού το οποίο θέλει να επικοινωνήσει μέσω εικόνων

Εδώ είναι τα πιο ενδιαφέροντα megaways από το σημείωμα και γιατί είναι σημαντικά:

1. Ζητώντας συγγνώμη για το σκάνδαλο του επανασχεδιασμού

"Υπήρχαν, βεβαίως, κάποιες μειονεκτήματες να κινούνται όσο πιο γρήγορα γινόταν ένας τσίτανα Εμείς βιάσκαμε τον επανασχεδιασμό μας, επιλύοντας ένα πρόβλημα αλλά δημιουργώντας πολλούς άλλους. . . Δυστυχώς, δεν δώσαμε στον εαυτό μας αρκετό χρόνο για να συνεχίσουμε να επαναλαμβάνουμε και να δοκιμάζουμε τον επανασχεδιασμό με ένα μικρότερο ποσοστό της κοινότητάς μας. Ως αποτέλεσμα, έπρεπε να συνεχίσουμε τις επαναλήψεις μας μετά την εκτόξευσή μας, προκαλώντας μεγάλη απογοήτευση για την κοινότητά μας. "

Ο Spiegel πήγε πάντοτε στο έντερό του, αντί να βασίζεται σε δεδομένα χρήστη όπως το Facebook. Γήρανση όλο και πιο μακριά από το βασικό ακροατήριό του, παρερμηνεύει τι έφηβοι νοιαζόταν. Η ελκυστική φράση "διαχωρισμός κοινωνικών από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης" σήμαινε επίσης τη συγχώνευση των μηνυμάτων και των ιστοριών σε μια χαοτική λίστα που έκανε τόσο σκληρότερη τη χρήση. Ο Spiegel φαίνεται να έχει μάθει μια πολύτιμη μείωση της σπουδαιότητας της δοκιμασίας Α / Β

2. Chat is King

"Η ανασχεδιασμένη αλγοριθμική φόρμα φίλων μας έκανε πιο δύσκολο να βρούμε τους κατάλληλους ανθρώπους για να μιλήσουμε και η κίνηση πολύ γρήγορα σήμαινε ότι δεν είχαμε χρόνο να βελτιστοποιήσουμε την Feed Feed για γρήγορη απόδοση. Πραγματοποιήσαμε επιβράδυνση του προϊόντος μας και διαβρώσαμε την βασική αξία του προϊόντος μας. . . . Δυστυχώς, δεν καταλάβαμε τότε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με τον επανασχεδιασμό μας δεν ήταν η απογοήτευση από τους επηρεαστές – ήταν η απογοήτευση των μελών της κοινότητάς μας που αισθάνθηκαν σαν να ήταν πιο δύσκολο να επικοινωνήσουν. . . Με τον ενθουσιασμό μας να καινοτομήσουμε και να φέρουμε πολλά νέα προϊόντα στον κόσμο, έχουμε χάσει τον πυρήνα του τι έκανε το Snapchat τον ταχύτερο τρόπο επικοινωνίας ».

Όταν ο Snap αποκάλυψε για πρώτη φορά τις αλλαγές, προβλέψαμε ότι οι" εθισμένοι Teen Snap μπορεί να διαμαρτυρηθεί ότι ο επανασχεδιασμός προκαλεί σύγχυση, προκαλώντας τη συσσώρευση όλων των περιεχομένων από τους φίλους. "Αυτό το έκανε πολύ ενοχλητικό για να βγάλει τους φίλους σας για να τους στείλει μηνύματα και ο ρυθμός ανάπτυξης του Snap κατέρρευσε, χάνοντας 3 εκατομμύρια χρήστες το τελευταίο τρίμηνο. Αναμείνετε Snap για να βελτιστοποιήσετε τη μηχανική της για να κάνετε τα μηνύματα ταχύτερα για αποστολή και λήψη και ακόμη και να θυσιάσετε κάποιες από τις καμπάνες και σφυρίχτρες της για να κάνουν chat πιο γρήγορα στις αναπτυσσόμενες αγορές

3. Το Snapchat πρέπει να κερδίσει το Facebook στους καλύτερους φίλους

Ο καλύτερος φίλος σας σε μια δεδομένη εβδομάδα συνεισφέρει το 25% του όγκου αποστολής Snap. Μέχρι να φτάσετε σε 18 φίλους, κάθε αυξητικός φίλος συνεισφέρει λιγότερο από το 1% του συνολικού όγκου αποστολής Snap το καθένα. Η εύρεση καλύτερων φίλων είναι ένα διαφορετικό πρόβλημα από την εύρεση περισσότερων φίλων, οπότε πρέπει να σκεφτούμε νέους τρόπους να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να βρουν τους φίλους που τους ενδιαφέρουν περισσότερο. "

Το μεγαλύτερο δομικό μειονέκτημα του Facebook είναι το ευρύ γράφημα φίλων του, συναδέλφους, αφεντικά και μακρινούς γνωστούς. Αυτό μπορεί να είναι ωραίο σε μια εφαρμογή ροής, αλλά όχι για Ιστορίες και μηνύματα όπου εσείς ενδιαφέρεστε μόνο για τους πιο στενούς φίλους σας. Με λίστες φίλων και πολλά άλλα, το Facebook προσπάθησε και απέτυχε για μια δεκαετία να βρει καλύτερους τρόπους επικοινωνίας με τους φίλους σας. Αυτή είναι η σφήνα μέσω της οποίας το Snapchat μπορεί να επιτεθεί στο Facebook. Εάν αναπτύξει ειδικά χαρακτηριστικά για να προσελκύσει τους καλύτερους φίλους σας στην εφαρμογή και να μείνει σε επαφή μαζί τους για λόγους που δεν είναι απλώς να διατηρήσετε ένα Snap "Streak", θα μπορούσε να χτυπήσει το Facebook όπου δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του

[19659007] 4. Ανακαλύψτε τα Soars ως το Facebook Watch και το IGTV Stumble

Οι εμφανίσεις μας συνεχίζουν να προσελκύουν ολοένα και περισσότερους θεατές, με πάνω από 18 παραστάσεις που φθάνουν σε μηνιαία ακροατήρια άνω των 10 εκατομμυρίων τηλεθεατών. 12 από τις οποίες είναι πρωτότυπες παραγωγές. Ως πλατφόρμα συνολικά, έχουμε αυξήσει το συνολικό χρόνο που αφιερώσαμε στο πρόγραμμα προβολών μας, σχεδόν τριπλασιάζοντάς το από την αρχή του έτους. Το κοινό μας για τις Ιστορίες των Εκδοτών έχει αυξηθεί πάνω από 20% σε ετήσια βάση και πιστεύουμε ότι υπάρχει μια σημαντική ευκαιρία για να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τον αριθμό των ατόμων που ασχολούνται με την Ανακάλυψη περιεχομένου. . . Προσπαθούμε επίσης να εντοπίσουμε περιεχόμενο που λειτουργεί καλά έξω από το Snapchat, ώστε να το φέρουμε στο Discover. "

Το Discover παραμένει ο μεγαλύτερος διαφοροποιητής του Snapchat, ο οποίος βαθμολογεί με περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας που προορίζεται για κινητά. Αυτό που πραγματικά χρειάζεται, όμως, είναι μερικές συναρπαστικές εκπομπές που πρέπει να δείτε σε ένα ευρύτερο ακροατήριο που μπορεί να γαντζωθεί στην εμπειρία του reimagined digital journal

5. Αλλά το Discover Is A Mess

"Η ομάδα περιεχομένου μας εργάζεται σκληρά για να πειραματιστεί με νέες μορφές και τύπους περιεχομένου μετά τον επανασχεδιασμό μας για να αυξήσουμε την εμπλοκή."

Το Snapchat Discover είναι ένα υπερπλήρωτο σωρό clickbait. Τα καταστήματα ειδήσεων, οι επιρροές των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, οι αρχικές προβολές βίντεο και οι συγκεντρωτικές συλλογές περιεχομένου χρηστών μάχονται για προσοχή σε ένα σχέδιο που αισθάνεται συντριπτική στο σημείο της εξάντλησης. Ευτυχώς, το Snapchat φαίνεται να αναγνωρίζει ότι η πιο συνεκτική διαλογή με λιγότερες εικόνες και πρωτοσέλιδα που βομβαρδίζουν μπορεί να κάνει την Ανακαλύψτε μια πιο ευχάριστη εμπειρία κατανάλωσης. Η μεγαλύτερη γήρανση στις βασικές αγορές μας, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία, θα πρέπει να προέρχονται από παλαιότερους χρήστες που παράγουν υψηλότερο μέσο εισόδημα ανά χρήστη. . . Η ανάπτυξη σε παλαιότερα δημογραφικά στοιχεία θα απαιτήσει από εμάς να ωριμάσουμε την αίτησή μας. . . Πολλοί ηλικιωμένοι χρήστες βλέπουν σήμερα το Snapchat ως επιπόλαια ή χάσιμο χρόνου επειδή πιστεύουν ότι το Snapchat είναι κοινωνικά μέσα αντί για γρηγορότερο τρόπο επικοινωνίας. Η αλλαγή της γλώσσας σχεδιασμού του προϊόντος μας και η βελτίωση του μάρκετινγκ και των επικοινωνιών μας γύρω από το Snapchat θα βοηθήσουν τους χρήστες να κατανοήσουν την αξία μας. . . η γήρανση της κοινότητάς μας στις βασικές αγορές θα βοηθήσει επίσης τα ΜΜΕ, τους διαφημιζόμενους και τη Wall Street να κατανοήσουν το Snapchat. "

Το Snapchat δεν μπορεί να είναι απλά για δροσερά παιδιά. Η χαμηλότερη αγοραστική ισχύς και η διάρκεια ζωής τους καθιστούν λιγότερο ελκυστική για τα εμπορικά σήματα. Το πρόβλημα είναι ότι το Snapchat κινδυνεύει να σβήσει τους νεότερους χρήστες με το να φλερτάρει τα μεγαλύτερα αδέλφια τους ή τους ενήλικες. Εάν, όπως το Facebook, οι χρήστες αρχίζουν να αισθάνονται ότι το Snapchat είναι ένας τόπος για τους γονείς, μπορεί να παρουσιάσουν ελάττωμα σε αναζήτηση της επόμενης σκόπιμα κατασκευασμένης για να συγχύσουν τους ενήλικες για να παραμείνουν ισχίο

7. Τέλος Προτεραιότητα στην Ανάπτυξη Αγορών

"Έχουμε ήδη πολλά έργα σε εξέλιξη για να ξεκλειδώσουμε την αξία των βασικών προϊόντων μας σε νέες αγορές. Το μανιτάρι επιτρέπει στην κοινότητά μας να χρησιμοποιεί το Snapchat στις συσκευές χαμηλού επιπέδου. Η Arroyo, η νέα αρχιτεκτονική της πύλης, θα επιταχύνει τα μηνύματα και πολλές άλλες υπηρεσίες. . . Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουμε τα προϊόντα μας για διαφορετικές αγορές, όπου μερικές από τις λειτουργίες μας προστιθέμενης αξίας μειώνουν την αξία του βασικού προϊόντος μας "

Πηγές αναφέρουν ότι το μέλλον του Snapchat εξαρτάται από την αναθεώρηση της εφαρμογής Android, ένα έργο με την ονομασία« Μανιτάρι », . Οι αργές ώρες φόρτωσης βίντεο και σφάλματα έχουν καταστήσει το Snapchat πρακτικά ακατάλληλο για συνδέσεις χαμηλού εύρους ζώνης και παλιά κινητά τηλέφωνα Android στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Η εταιρεία επικεντρώθηκε στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές του πρώτου κόσμου, αφήνοντας την πόρτα ανοιχτή για αντιγραφές των ιστοριών της Instagram (400 εκατομμύρια καθημερινά χρήστες) και της WhatsApp (450 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες) για να εισβάλουν στον αναπτυσσόμενο κόσμο και το σύνολο των 188 εκατομμυρίων νάνων Snap χρήστες. Με την ελπίδα της ομαλής rollout, η Snapchat δοκιμάζει ήδη τα μανιτάρια, αλλά θα πρέπει να κάνει έναν τόνο προώθησης μάρκετινγκ για να πείσει τους απογοητευμένους χρήστες που έσκαψαν την εφαρμογή για να της δώσουν άλλη μια προσπάθεια.

8. Νέες ιδέες, ξεχωριστές εφαρμογές

"Κατασκευάζουμε σήμερα λογισμικό που λαμβάνει τα εκατομμύρια των Snaps που υποβάλλονται στην ιστορία μας και ανακατασκευάζει μέρη του κόσμου σε 3D. Στη συνέχεια, μπορούμε να δημιουργήσουμε εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας πάνω από αυτά τα μοντέλα και να τα διανείμουμε ως φακούς. . . Εάν η καινοτομία μας υπονομεύει το βασικό μας προϊόν να είναι ο γρηγορότερος τρόπος επικοινωνίας, θα πρέπει να εξετάσουμε τη δημιουργία [sic] ξεχωριστών εφαρμογών ή άλλων τρόπων παράδοσης της καινοτομίας μας. "

Το Snapchat έχει μεγάλα σχέδια για επαυξημένη πραγματικότητα. Δεν θέλει μόνο να κολλήσει κινούμενα σχέδια στην κορυφή οπουδήποτε, ή να δημιουργήσει εγκαταστάσεις τέχνης AR σε μερικές μεγάλες πόλεις. Θέλει να δημιουργήσει ειδικές εμπειρίες AR σε κάθε περιοχή σε ολόκληρο τον κόσμο. Και ενώ όλα όσα έχει χτίσει μέχρι σήμερα η εταιρεία, έζησε στο εσωτερικό του Snapchat, είναι πρόθυμο να δημιουργήσει αυτόνομες εφαρμογές, εάν είναι απαραίτητο, έτσι ώστε να μην εμπλουτίζει την υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στην Snapchat πολύ περιθώριο ελιγμών για να πειραματιστεί

9. Η ελευθερία κερδοφορίας

"Ο στόχος μας για το 2019 τέντωμα θα είναι η επιτάχυνση της αύξησης των εσόδων και η πλήρης ταμειακή ροή και η κερδοφορία ολόκληρου του έτους. Με την κερδοφορία έχουμε αυξημένη αυτονομία και ελευθερία να λειτουργούμε την επιχείρησή μας με το μακροπρόθεσμο συμφέρον της κοινότητας μας χωρίς την πίεση να χρειάζεται να αντλήσουμε πρόσθετα κεφάλαια. "

Η Snapchat εξακολουθεί να αιμορραγεί χρήματα, χάνοντας 353 εκατομμύρια δολάρια το τελευταίο τρίμηνο. Η Snapchat κατέληξε στο πώληση 2,3% του μετοχικού της κεφαλαίου σε πριγκιπάτο της Σαουδικής Αραβίας με αντάλλαγμα 250 εκατομμύρια δολάρια για να επιμηκύνει τον ταχύτατα μειωμένο διάδρομο. Και πέρυσι πήρε 2 δισεκατομμύρια δολάρια από την κινεζική τίγρη Tencent . Τέτοιες διαπραγματεύσεις θα μπορούσαν να απειλήσουν την ικανότητα του Snapchat να δώσει προτεραιότητα στους στόχους του μόνο και όχι τις ηθικές επιταγές ή τις πλατφόρμες ανάπτυξης που θα ωφελήσουν τους ευεργέτες του. Μόλις κερδίσει, η Snapchat δεν θα χρειαστεί να ανησυχεί τόσο πολύ για την προσπάθεια για βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη των χρηστών και μπορεί να επικεντρωθεί στη συγκράτηση, τον κοινωνικό αντίκτυπο και τον πραγματικό σκοπό της – τη δημιουργικότητα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.