Η βελτίωση βελτιώνεται όσο αυξάνονται οι ανταγωνιστές της

Η βελτίωση βελτιώνεται όσο αυξάνονται οι ανταγωνιστές της


Η Betterment, που πρόσφατα ανακοίνωσε ο του Barron ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος οικονομικός σύμβουλος σε απευθείας σύνδεση, στοιχηματίζει ότι το μέλλον της σε απευθείας σύνδεση επένδυσης περιλαμβάνει ένα μείγμα ρομπότ και συμβούλων ανθρώπων. Και το σχέδιο λειτουργεί, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Jon Stein

Ωστόσο, οι κατεστημένοι φορείς, όπως η Vanguard, αξιοποίησαν τα υπάρχοντα πλεονεκτήματα για να προχωρήσουν στην αγορά και άλλοι νεοεμφανιζόμενοι, όπως η Robinhood, έχουν σκαρφαλώσει από την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά
. ]
Σε απάντηση, η Betterment ξεκίνησε σειρά μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά υψηλής ευκρίνειας στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων των "πακέτων συμβουλών" που οι χρήστες της μπορούν να αγοράσουν για να λάβουν εφάπαξ συμβουλές από επαγγελματίες ανθρωπιστές

η Stein μοιράζεται νέες λεπτομέρειες σχετικά με την ανάπτυξη της εταιρείας, τα σχέδιά της για την αποφυγή της άνοδος των ελεύθερων εμπορικών συναλλαγών, μιας ενδεχόμενης αγοράς αρκούδων και των πολλών άλλων προκλήσεων στο χώρο, και τελικά θα δημοσιευθεί. Schoenberg: Τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ για την Betterment και για ολόκληρο τον κλάδο από τότε που καθόμασταν για πρώτη φορά στις αρχές του 2017.

Jon Stein: Τώρα έχουμε $ 15,5 υπό διαχείριση και έχουμε περάσει 400.000 πελάτες.

GS: Συγχαρητήρια. Είναι το δισεκατομμύριο πιο εύκολο να συσσωρευτεί ή πιο σκληρό;

JS: Έχουμε δει την επιτάχυνση κάθε χρόνο που βρισκόμαστε στην επιχείρηση. Πίσω στη μέρα, μου αρέσει να λέω ότι μας πήρε ένα χρόνο για να φτάσουμε στα πρώτα μας 10 εκατομμύρια δολάρια υπό τη διαχείριση. Και στη συνέχεια έξι μήνες για να φτάσετε στα 20 εκατομμύρια δολάρια, και τρεις μήνες για να φτάσετε στα 30 εκατομμύρια δολάρια. Σήμερα, 10 εκατομμύρια δολάρια είναι μια κακή μέρα. Γι 'αυτό είναι εντυπωσιακό, αλλά όταν εξετάζετε το ανταγωνιστικό περιβάλλον, υπάρχουν σαφώς μερικοί άλλοι online χρήστες που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν έλξη και ίσως οι κατεστημένοι φορείς Σας παρακολουθώ πιο κοντά τώρα. Ποια είναι η βασική αιτία της αισιοδοξίας σας ότι όταν η σκόνη εγκατασταθεί, η Betterment εμφανίζεται καλύτερα;

JS: Μέρος της είναι η εμμονή και η δέσμευσή μας να καινοτομούμε γύρω από το τι θέλει ο πελάτης στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, και μέρος του είναι ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς στο ταξίδι για εμάς. Ακριβώς όπως ο Jeff Bezos μιλά πάντα για την Ημέρα 1, έτσι νιώθω για το χώρο μας. Έχουμε μια μακρά λίστα έργων για την οποία εργαζόμαστε και υπάρχουν πολλά άλλα που μπορούμε να κάνουμε.

Πρόκειται για την εμπιστοσύνη και πρόκειται για το ποιος θέλετε να διαχειριστείτε τα χρήματά σας. Είναι κάποιος που έχει αποκλειστικό στόχο να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό; Ή κάποιος που προσπαθεί να τα στοιχηματίσει ή να προσπαθεί να κάνει χρήματα από σας με τρόπους που δεν σας λένε για ??

GS: Αλλά ταυτόχρονα, γνωρίζετε την Acorns και Robinhood και μερικές άλλες που χτίζουν επίσης την πρόσφυση. Η Robinhood, για παράδειγμα, μιλά για να γίνει ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πλήρους υπηρεσίας.

JS: Νομίζω ότι ορισμένες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές φιλοσοφίες από αυτό που κάνουμε. Ξεκίνησα αυτήν την επιχείρηση επειδή έρχονταν οι άνθρωποι για να με ρωτήσουν: "Τι πρέπει να κάνω με τα χρήματά μου;" Είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση, αλλά επιδιώξαμε να υπερέψουμε στους τρεις πυλώνες που πιστεύουμε ότι είναι πιο σημαντικοί στην απάντηση: απόδοση, ευκολία και ηρεμία. Νομίζω ότι καμία από τις εταιρείες που αναφέρατε δεν κάνει καλύτερη δουλειά από εμάς. GS: Εντάξει, πρέπει να αναγνωρίσετε ότι η παρακώλυση των δωρεάν προμηθειών πριν από την έναρξη ενός νεότερου επενδυτή είναι δελεαστική, σωστά; Θέλω να πω, δωρεάν έργα. Κοιτάξτε πώς οι Google και το Facebook έχουν εκπαιδευτεί μια γενιά ανθρώπων να περιμένουν δωρεάν.

JS: Free δεν είναι καινούργιο; Έχουν υπάρξει δωρεάν προσφορές για εκατομμύρια χρόνια. Θα συμφωνήσω μαζί σας ότι είναι ισχυρό, αλλά οι άνθρωποι είναι σοφοί στο γεγονός ότι οι εταιρείες κερδίζουν χρήματα. Και αν το προϊόν που πουλάτε είναι ελεύθερο, καλά, ξέρετε, είστε το προϊόν.

GS: Δικαίωμα

JS: Και μάλλον με τρόπους που είναι λιγότερο ευθυγραμμισμένο με τα ενδιαφέροντά σας ως πελάτης. Είμαστε πάντα διαφανείς για το τέλος μας. Είναι πάντα μπροστά. Αυτός είναι ένας από τους τρόπους που δημιουργούμε την ειρήνη του μυαλού. Επειδή ο μόνος τρόπος να κερδίσουμε χρήματα είναι αυτό το 25 βασικό τέλος που χρεώνουμε. Αυτό είναι. Αυτές οι άλλες εταιρείες σας πωλούν δεδομένα, είναι συναλλαγές εναντίον σας –

GS: -Μήπως αναφέρετε την πώληση της ροής των παραγγελιών;

JS: Λέω ροή παραγγελιών. Λέω ότι στην πραγματικότητα πωλούν εμπορικά δεδομένα σε άλλες επιχειρήσεις που μπορούν να εμπορεύονται εναντίον σας. Δεν είναι εκεί κυρίως για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα χρήματά σας. Η βελτίωση είναι. Η Betterment είναι μια επιχείρηση με αποστολή που θα αξιοποιήσει στο έπακρο τα χρήματα του πελάτη μας, η οποία είναι μια ολοένα και πιο μοναδική θέση.

GS: Έτσι μιλάτε πραγματικά για το θέμα της εμπιστοσύνης [19659003] JS: Πρόκειται για την εμπιστοσύνη και πρόκειται για το ποιος θέλετε να διαχειριστείτε τα χρήματά σας. Είναι κάποιος που έχει αποκλειστικό στόχο να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό; Ή κάποιος που προσπαθεί να τα στοιχηματίσει ή να προσπαθεί να κάνει χρήματα από εσάς με τρόπους για τους οποίους δεν σας λένε;

GS: Ας στραφούμε προς τους κατεστημένους. Πρόσφατα, το νέο μέλος του διοικητικού συμβουλίου σας, η Donna Wells, δήλωσε τα εξής: "Η βελτίωση προξενεί άμεσα στους ανθρώπους να ζητούν καλύτερα ενημερωμένα και αρκετά δυσάρεστα ερωτήματα των κατεστημένων φορέων." Δεν εξυπηρετούν τους άκρες των Schwabs και Vanguards που έχουν μαζική μάρκετινγκ και τεχνολογία προϋπολογισμοί; Δεν σκέφτεστε μόνο τους μεγαθήρες;

JS: [Charles] Η Schwab προσπαθεί ακόμα να βάλει τους πάντες σε μετρητά και να μην πληρώσει τίποτα σε αυτά τα μετρητά. Προσπαθούν να βάλουν όλους τους πελάτες τους σε δικά τους κεφάλαια και κάνουν πολλά χρήματα από αυτά τα κεφάλαια – παρόλο που αυτά τα χρήματα πιθανώς δεν είναι τα καλύτερα για τον πελάτη. Έτσι, δεν ενεργούν με το καλύτερο συμφέρον των πελατών τους με τα προϊόντα που πωλούν. Η πρωτοπορία είναι μια μεγάλη εταιρεία. Έχουμε μάθει πολλά από αυτά, αλλά τα μόνα κεφάλαια που θα σας βάλουν στην πλατφόρμα τους είναι τα κεφάλαια Vanguard.

JS: Ναι, χρησιμοποιούμε πολλά ταμεία Vanguard, αλλά δεν είναι σωστά για όλα. Η εταιρεία Vanguard είναι μια εταιρεία πωλήσεων αμοιβαίων κεφαλαίων. Αυτό είναι όλο που κάνουν … να σας πουλήσουν αμοιβαία κεφάλαια. Έτσι αυτές οι εταιρείες δεν σκέφτονται τον πελάτη. Και κανένας από αυτούς τους κατεστημένους φορείς δεν μπορεί να το κάνει αυτό επειδή έχουν τόσα πολλά να χάσουν από τον τρόπο που ασχολούνται σήμερα. Επίσης, είναι μια μεγάλη αγορά. Υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω. Ονομάσατε δύο μεγάλα. Αν όμως σκεφτούμε ευρύτερα τον ανταγωνισμό των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, υπάρχουν και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις εκεί έξω. Υπάρχει Raymond James και Edward Jones και υπάρχουν οικονομικοί κινητήρες, JP Morgan Chase, Goldman Sachs, Τράπεζα της Αμερικής κ.λπ.

GS: Δικαίωμα και θα επιστρέψουμε σε JP και Goldman σε μια στιγμή, αλλά ανταγωνισμός-

JS: -Όλες αυτές οι επιχειρήσεις βλέπουν τι κάνουμε. Και νομίζω ότι το όραμά μας πιθανότατα δεν είναι τόσο μοναδικό όσο ήταν πριν από οκτώ χρόνια, επειδή μετακινήσαμε τη βιομηχανία προς τα εμπρός. Έχουμε θέσει ένα πρότυπο τι θα πρέπει να περιμένουν οι πελάτες. Και πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να τρέξουν σε αυτό τώρα. Αλλά συνεχίζουμε να κινούμε το πρότυπο κάτω από το πεδίο. Και νομίζω ότι θα γίνει όλο και πιο δύσκολο για αυτές τις επιχειρήσεις να καλύψουν τη διαφορά. Θα φτάσουν εκεί ένας ή δύο; Δεν θα εκπλαγώ. Υπάρχουν πολλοί έξυπνοι άνθρωποι που τρέχουν αυτές τις επιχειρήσεις. Θα φτάσουν όλοι εκεί; Όχι. Αλλά δεν με ανησυχεί ότι θα έχουμε ανταγωνισμό. Υπάρχει πάντα ανταγωνισμός σε αυτόν τον χώρο. GS: Είναι αρκετά δίκαιο, αλλά όταν μιλάς ειδικά για την Vanguard, της οποίας η ρομπο έχει περάσει 100 δισεκατομμύρια δολάρια υπό διαχείριση περιουσιακά στοιχεία, και η Schwab, η οποία έχει πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια, λέει ότι δεν είσαι fazed επειδή τα σχεδόν $ 16 δισεκατομμύρια σου δεν είναι αμφισβητημένα.

JS: Αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Θα μπορούσα επίσης να επεκτείνω γιατί είμαστε καλύτεροι από αυτούς από την πλευρά του πελάτη. Οι εφαρμογές μας για κινητά και ιστούς είναι καλύτερες από αυτές που παράγουν. Διαθέτουμε επίσης υπηρεσίες υψηλότερης απόδοσης. η φορολογική διαχείριση που κάνουμε είναι καλύτερη από ό, τι προσφέρει οποιοσδήποτε άλλος. Τα είδη των αναφορών και των εργαλείων που λαμβάνετε είναι καλύτερα από τα υπόλοιπα. Οι προστατευτικές ράγες συμπεριφοράς που έχουμε είναι επίσης καλύτερες. Έτσι, σας προσφέρουμε περισσότερες επιδόσεις, περισσότερη ευκολία και πιστεύω ότι έχετε καλύτερη ψυχική ηρεμία.

GS: Νομίζω ότι η JP και η Goldman είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να αγγίξουν. Η JP's You Invest, όπως γνωρίζετε, κινείται ελεύθερα εκεί έξω και η Goldman έχει αγκαλιάσει τους λιανικούς πελάτες μέσω του Marcus, αγοράζοντας Clarity Money κλπ.

JS: Νομίζω ότι είναι σπουδαίο ότι όλο και περισσότεροι λαοί πηγαίνουν μετά μηδενικό πρότυπο προμήθειας. Επειδή πάντα πίστευα ότι οι προμήθειες πρέπει να είναι μηδέν. Και αυτό πρόκειται να ανταγωνιστεί τα πράγματα μακριά, όπου δεν υπάρχει πλέον ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να έχουν μηδενικές προμήθειες. Σωστά? Πρέπει να είναι ο τρόπος που είναι. Αλλά τελικά, τα αποθέματα διαπραγμάτευσης δεν είναι παραγωγική δραστηριότητα για τους περισσότερους Αμερικανούς.

GS: Μερικοί άνθρωποι επιθυμούν να αυτο-κατευθύνουν

JS: Υπάρχει ένα τμήμα που θέλει να το κάνει επειδή είναι σαν ένα χόμπυ. Αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα ο τρόπος να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα χρήματά σας. Συγκρίνω το οικονομικό σύστημα που έχουμε δημιουργήσει με το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης. Φανταστείτε ότι είχατε όλα τα φάρμακα στο ράφι και όποιος μπορούσε να πάρει όσα θέλουν από οτιδήποτε. Είναι όλα φθηνά, αλλά δεν υπάρχουν γιατροί. Ποτέ δεν θα σχεδιάζετε ποτέ ένα σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, επειδή όλοι θα έπρεπε βασικά να γίνουν ειδικοί στη διαχείριση της δικής τους κατάστασης. Και αυτό είναι πραγματικά ακριβό για τους ανθρώπους που ασχολούνται με άλλες σταδιοδρομίες και έχουν πολυάσχολες ζωές.

Κάτι σαν το 40% των 2.000 ανθρώπων που ερευνήσαμε θεωρούσε ότι η αγορά δεν είχε αυξηθεί από το 2008.

GS: Παρά τη Betterment's πελατοκεντρικά χαρακτηριστικά, δεν είναι άνοσο στις ανταγωνιστικές πραγματικότητες εκεί έξω. Στην πραγματικότητα, Betterment, χάρη στις τιμές των teaser που προσφέρει, παίζει το παιχνίδι, επίσης.

JS: Ναι, έχουμε μια συμφωνία όπου οι άνθρωποι παίρνουν τρεις μήνες δωρεάν εάν παραπέμπεις σε έναν πελάτη. Αυτό ήταν πάντα το νούμερο 1 που προσελκύσαμε τους ανθρώπους. Και αυτό μας έμεινε χαμηλό το κόστος της απόκτησης πελατών και μας κράτησε όλο και γρηγορότερα και ταχύτερα, ενώ δαπανούμε λιγότερα χρήματα κάθε χρόνο. Και έτσι νομίζω ότι έχουμε ένα μοντέλο που συνεχίζει να παράγει απόδοση. Παρεμπιπτόντως, με όλο τον ανταγωνισμό για τον οποίο μιλάτε, συνεχίζουμε να αυξάνουμε περισσότερους πελάτες με χαμηλότερο κόστος από ό, τι διαθέτουμε σε οποιοδήποτε χρόνο.

GS: Υπάρχει κάποιο χρώμα που μου δίνετε

JS: Δεν αποκαλύπτουμε δημοσίως τα έξοδα αγοράς των πελατών μας, αλλά είναι ένα κλάσμα των αριθμών που βλέπω δημόσια. Είναι επίσης ένα κλάσμα αυτού που βλέπω στα οικονομικά των μεγάλων ανταγωνιστών εκεί έξω.

GS: Αν βάλεις το όνομα του Betterment σε ένα στάδιο, θα σε τηλεφωνήσω σε αυτό, Jon. Θα ήθελα να απευθυνθώ στο θέμα της ατομικής διαπραγμάτευσης μετοχών και ειδικά σε αυτό το πρόσφατο εμπορικό που εκπέμπετε με την ηθοποιό Maggie Siff

JS: Ναι, γυρίζουν "Billions" κοντά μου [:19659003] GS: Όπως γνωρίζετε, ο χαρακτήρας της στο "Billions, "Ο Wendy Rhoades, δεν βοηθάει τον Bobby Axelrod να επιλέξει ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο ETF χαμηλού κόστους. Έτσι, ενώ καταλαβαίνω την άποψή σας ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πρέπει να είναι σε μεμονωμένα αποθέματα, δεν χρησιμοποιείτε τον χαρακτήρα Wendy Rhoades για να στείλετε ένα άλλο μήνυμά σας στην αγορά-στόχο σας

JS: Λοιπόν, η Maggie είναι ισχυρός εκπρόσωπος, γιατί σε διάφορους χαρακτήρες, έχει παίξει κάποιον που είναι σοφός, προπονητής και ηγέτης. Αυτή η καμπάνια βγήκε από έναν τόπο μετατόπισης της συζήτησης μακριά από την Betterment σε σχέση με τον παλιό τρόπο επένδυσης, ο οποίος προκαλεί εικόνες των χρηματιστών λεβητοστασίων και όλες αυτές τις κακές πρακτικές που εμπορεύεται η παραδοσιακή χρηματοδότηση. Αλλά το πρόβλημα με το να μιλάμε για όλα τα αρνητικά πράγματα στη βιομηχανία είναι ότι οι άνθρωποι συχνά δεν θέλουν να το ακούσουν.

GS: Το έχουμε ακούσει ad nauseam

JS: Ναι, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούσουν ότι έχουν κάνει το λάθος πράγμα με τα χρήματά τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά αυτό που ανακαλύψαμε είναι ότι μπορούμε να απομακρυνθούμε από το να μιλάμε για τη βιομηχανία και να στρέψουμε την προσοχή στους πελάτες μας. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι εντάξει με τον τρόπο που είναι τα πράγματα και υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται συνεχώς για περισσότερα. Για παράδειγμα, έχω τη σωστή πιστωτική κάρτα για να πηγαίνω σε εστιατόρια, επειδή μου δίνει 4% πίσω. Έχω επίσης το σωστό για να αγοράσω άλλα πράγματα.

GS: Έχετε 4 τοις εκατό επιστροφή μετρητών στα εστιατόρια

JS: Ναι, η κάρτα Uber σας δίνει 4% εστιατόρια. Έτσι είμαι βελτιστοποιητής. Όταν πηγαίνω σε διακοπές, θα εξετάσω αρκετούς ιστότοπους και θα καταλάβω τι ακριβώς είναι το καλύτερο μέρος για να πάτε και στη συνέχεια θα κλείσω ένα Airbnb στην καλύτερη γειτονιά. Είναι το ίδιο όταν πρόκειται για τα χρήματά μου. Θέλω να διαχειριστεί πραγματικά καλά και απαιτώ περισσότερο από ό, τι παρέχει το status quo. Αυτός είναι ο οποίος υπηρετούμε και αυτό λέμε στο εμπορικό. Πρόκειται για ανθρώπους που ζητούν καλύτερα από το status quo. GS: Αλλά δεν υπάρχουν μεμονωμένες μετοχές; Δεν υπάρχει τίποτα κακό με τη διαχείριση των χρημάτων σας με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι ακριβώς ο τρόπος που οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να διαχειριστούν τα χρήματά τους.

GS: Ας μιλήσουμε για την αγορά αρκούδων, η οποία είμαι απολύτως βέβαιη ότι θα συμβεί στη ζωή μας. Όπως γνωρίζετε, πολλοί από τους πελάτες της Betterment δεν έζησαν ποτέ μια αγορά bear ως επενδυτής. Το συνηθισμένο πράγμα που πρέπει να πω είναι ότι όταν έρχεται, το σωστό είναι να σταματήσουμε την πορεία, να σκεφτούμε μακροπρόθεσμα κλπ.

JS: Ναι

Πάντα είπα, να οικοδομήσουμε ένα θεσμό και να χτίσουμε για να φθάσουμε στο κοινό. Είναι κάτι που θέλουμε τελικά να κάνουμε. Η άποψή μου είναι ότι πιθανότατα να είμαστε τουλάχιστον διπλάσιοι από αυτούς που είμαστε σήμερα πριν βγούμε έξω.

GS: Τι συμβαίνει όταν οι τίτλοι της αγοράς γίνονται πραγματικά άσχημοι και οι άνθρωποι αρχίζουν να βλέπουν μια κόκκινη θάλασσα στο λογαριασμό τους Betterment

JS: Μια αγορά αρκούδων είναι κακή για όλους σε αυτόν τον κλάδο, όχι μόνο Betterment. Και προετοιμαζόμαστε γι 'αυτό με διάφορους τρόπους. Ένας, έχουμε μηνύματα που έχουμε δοκιμάσει και έχουν δείξει ότι μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να παραμείνουν στην πορεία. Θα κάνουμε επίσης πράγματα σαν να προτείνουμε ότι αντί να τραβήξετε μόνο τα χρήματά σας έξω, ίσως θέλετε να σκεφτείτε να αλλάξετε την κατανομή σας. Πάρτε το 2008, για παράδειγμα. Betterment δεν ήταν ακόμα σε επιχείρηση, αλλά είδαμε πολλούς ανθρώπους να φυσούν με την έξοδο από την αγορά.

GS: Ήταν πολύ δελεαστικό να τρέξουμε για κάλυψη

JS: Στην πραγματικότητα, διεξήγαμε μια έρευνα σχετικά με τις στάσεις των πελατών από τότε και ήταν συγκλονιστικό για μένα ότι περίπου το 40% των 2.000 ανθρώπων που ερευνήσαμε πιστεύαμε ότι η αγορά δεν είχε αυξηθεί από το 2008.

GS: Wow

JS: Ναι, είναι λυπηρό. Και σκέφτομαι την αποστολή μας, η οποία είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα χρήματά τους και να τους κρατήσουν επενδύσεις. Επομένως, είναι σημαντικό για εμάς να το κάνουμε αυτό καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου. Ετοιμάζουμε για αυτό, σκέπτοντας τις στρατηγικές μας επιλογές.

GS: Μπορείτε να επεξεργαστείτε;

JS: Ακριβώς αυτό το μήνα, ξεκινήσαμε ένα smart spoiler λογαριασμό, απόδοση στα μετρητά σας. Αυτή τη στιγμή πληρώνει 1,83 τοις εκατό καθαρό από όλες τις αμοιβές μας, και είναι στην πραγματικότητα υψηλότερο από αυτό, αν θεωρείτε ότι είναι ένα φοροαπαλλαγμένο λογαριασμό.

GS: Έτσι δεν είναι ασφαλισμένος FDIC τότε

JS: Δεν είναι ασφαλισμένο στο FDIC, αλλά είναι ασφαλισμένο με SIPC. Ένας άλλος τομέας που πιστεύουμε ότι είναι ένα ενδιαφέρον αντικυκλικό παιχνίδι είναι η επιχείρησή μας B2B. Καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου της αγοράς, οι άνθρωποι συμβάλλουν στη συνταξιοδότησή τους, γεγονός που καθιστά τις 401.000 επιχειρήσεις μας ένα ελκυστικό μέρος για να είμαστε. Ομοίως, η επιχείρησή μας Betterment for Advisors είναι ένας καλός χώρος για να επενδύσουμε GS: Πώς αισθάνεστε για την προσθήκη ασφαλιστικών προϊόντων και προϊόντων αποταμίευσης κολλεγίων; ήδη εξοικονόμηση για το κολλέγιο με Betterment μέσω πράξεων όπως IRAs, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κολέγιο. Όσον αφορά την ασφάλιση ζωής, μιλάμε με πολλούς οικονομικούς εταίρους γι 'αυτό, επειδή νομίζουμε ότι είναι ενδιαφέρον.

GS: Συμφωνώ. Τελευταίο θέμα: Πότε γίνεται η Betterment δημόσια;

JS: Πάντα είπα ότι χτίζουμε ένα θεσμό και κτίριο για να κάνουμε δημόσια. Είναι κάτι που θέλουμε τελικά να κάνουμε. Η άποψή μου είναι ότι πιθανότατα να είμαστε τουλάχιστον διπλάσιοι από αυτούς που είμαστε σήμερα πριν βγούμε έξω. Αυτό θα διαρκέσει δύο χρόνια ή πέντε χρόνια; Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς πότε θα είναι γιατί Θα εξαρτηθεί όχι μόνο από την κλίμακα μας, αλλά και από τις κεφαλαιαγορές και πολλούς άλλους παράγοντες. Αλλά συνεχίζουμε να το οδηγήσουμε προς αυτήν, και πιστεύω ότι είμαστε σε μια εξαιρετική θέση. Είμαστε ελεγμένοι, έχουμε μια εκπληκτική ομάδα χρηματοδότησης, έχουμε μεγάλη διαχείριση κινδύνων, διαδικασίες ασφαλείας … όλα εκείνα τα πράγματα που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες που προετοιμάζονται για την IPO … GS: Λοιπόν, εσύ φαίνεται να είναι αρκετά μεγάλο, και έχετε μια μεγάλη πελατειακή βάση και όλοι γνωρίζουν ποια είναι η Betterment. Αλλά όπως είπατε, το χρονοδιάγραμμα έχει σημασία.

JS: Ναι, και πιθανότατα δεν είναι αρκετές δημόσιες εταιρείες εκεί έξω σήμερα. Αλλά υπάρχει καινοτομία που συμβαίνει γύρω από τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες γίνονται δημόσιοι, κάτι που είναι απαραίτητο. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος από αυτό που κάνουν μερικοί από τους συμμαθητές μας στην αγορά και θέλω να συνεχίσουμε να καινοτομούμε στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, ακόμη και γύρω από την IPO μας.

GS: Σε αυτή τη σημείωση, Jon, Σας εύχομαι καλή τύχη και η ομάδα σας

JS: Ευχαριστώ πολύ, Gregg

Αυτή η συνέντευξη έχει εκδοθεί για περιεχόμενο, μήκος και σαφήνεια.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.