Πώς το Audi e-tron συγκρίνεται με το Tesla Model X και το Jaguar I-Pace

Πώς το Audi e-tron συγκρίνεται με το Tesla Model X και το Jaguar I-Pace


Η Audi μόλις ανακοίνωσε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της. Ονομάζεται το e-tron, το EV είναι ένα SUV μεσαίου μεγέθους φορτωμένο με τεχνολογία με ανεπίσημη σειρά πάνω από 300 μίλια. Είναι όμορφα εξοπλισμένο και με τιμή εκκίνησης $ 74.800, κάθεται μεταξύ του Jaguar I-Pace και του Tesla Model X.

Το e-tron είναι παρόμοιο με το Jaguar I-Pace αν και το Audi [19659002] είναι ελαφρώς καλύτερα εξοπλισμένο. Το e-tron συσκευάζει μια μπαταρία 95 kWh πάνω από την μπαταρία Jaguar 90 kWh. Είναι επίσης ελαφρώς μεγαλύτερο και βαθμολογείται για να ρυμουλκήσει 4.000 λίβρες.

Η σύγκριση του e-tron με το μοντέλο Χ γίνεται ακατάλληλη. Η Tesla πωλεί το μοντέλο X σε τρεις γεύσεις: ήπια, ζεστή και φωτιά. Η ήπια εκδοχή ξεκινά από $ 72.100 και συσκευάζει μια μπαταρία 75kWh για 237 μίλια. Περάστε 88.600 δολάρια για να λάβετε το 100D και την μπαταρία των 100 kWh που έχει βαθμολογηθεί για 295 μίλια. Και για $ 125.800, οι αγοραστές μπορούν να πάρουν το P100D που είναι καλό για 298 μίλια και χρόνο 0-60 δευτερολέπτων 2.9 δευτερόλεπτα

Οι αυτόνομοι τρόποι οδήγησης είναι διαθέσιμοι για αγορά σε κάθε έκδοση του μοντέλου X. Η Audi και η Jaguar δεν προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση στο e-tron ή στο I-Pace

Τα Spec για spec, το e-tron, το I-Pace και το μοντέλο X προσφέρουν πλεονεκτήματα το ένα πάνω στο άλλο. Εδώ είναι οι σημαντικότερες τεχνικές προδιαγραφές για κάθε όχημα μαζί με το Toyota RAV4, το κορυφαίο SUV που πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Εδώ βλέπω το πλεονέκτημα κάθε οχήματος:

Audi e -tron

  • Καλύτερος λόγος τιμής προς μπαταρία: Οι αγοραστές έχουν μια μπαταρία 95 kWh στο βασικό μοντέλο. Για τα χρήματα, το Audi είναι η καλύτερη τιμή όταν πρόκειται για την εμβέλεια που μπορεί να ταξιδέψει
  • Αξιόπιστοι έλεγχοι: Η Audi εγκατέστησε το ίδιο σύστημα διπλής αφής που βρέθηκε στο πολυτελές sedan A8 της κατηγορίας του. Η κορυφαία οθόνη χειρίζεται την ψυχαγωγία ενώ η κάτω οθόνη διαχειρίζεται τον έλεγχο του κλίματος και την εισαγωγή κειμένου. Και οι δύο οθόνες προσφέρουν απτική και ακουστική απόκριση όταν αγγίζετε.
  • Φαίνεται και νιώθει σαν Audi: Το e-tron δεν ξεχωρίζει, κάτι που μπορεί να είναι καλό για κάποιους αγοραστές. Φαίνεται και νιώθει σαν ένα Audi SUV
  • Η Audi δεν απελευθερώνει ακόμα το φάσμα: Η EPA πρέπει να πιστοποιήσει το e-tron πριν η Audi μπορεί να διαφημίσει το εύρος του e-tron. Χωρίς αυτούς τους αριθμούς, είναι δύσκολο να τοποθετήσετε όπου το e-tron κάθεται στο τοπίο. Αλλά σήμερα στην εκδήλωση e-tron, η εταιρία υπαινίχθηκε μια σειρά που είναι ανώτερη από εκείνη του Tesla Model X.

Jaguar I-Pace

  • Πρώιμες αναθεωρήσεις του I-Pace επαινέσω την οδήγηση: Ο ρυθμός είναι ένα crossover και οδηγεί σαν ένα. Είναι σπορ και σίγουρος και έχει τη χαμηλότερη στάση των τριών EV που αναφέρονται εδώ
  • Ο I-Pace είναι Jag: Ο I-Pace έχει τον ταχύτερο χρόνο σε 60 mph από τη δέσμη και είναι σε θέση να χτυπήσει το σημάδι σε 4,5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι το ίδιο με ένα Audi TTS Coupe 2016. Ωστόσο, το πιο ακριβό Tesla P100D είναι πολύ, πολύ γρηγορότερο, με χρόνο 0-60 δευτερόλεπτα 2.9 δευτερόλεπτα.
  • Καλά εξοπλισμένη ακόμα και η φθηνότερη: Ξεκινώντας από 69.500 δολάρια, ο I-Pace είναι το λιγότερο ακριβό της δέσμης. Και σε αυτή την τιμή, είναι καλά εξοπλισμένο

Tesla Model X P75

  • Είναι ένα Tesla: Το μοντέλο Χ δεν μοιάζει με τίποτα άλλο στο δρόμο μέσα και έξω. Το 1968, το μοντέλο X είναι εξαιρετικά μεγάλο: το μοντέλο X έρχεται με πέντε καθίσματα, αλλά μπορούν να προστεθούν δύο καθίσματα άλματος στην πίσω περιοχή. Με όλα τα καθίσματα κάτω, το μοντέλο X έχει έναν διαθέσιμο όγκο αποθήκευσης 88 κυβικών ποδιών – που είναι μόνο 6 κυβικά πόδια μικρότερο από ένα Chevy Tahoe.
  • Το μοντέλο X μπορεί να οδηγήσει το ίδιο: Το μοντέλο X μπορεί να εξοπλιστεί με το Autopilot, το Tesla's
  • Περισσότερες επιλογές: Το μοντέλο X P100 προσφέρει μεγαλύτερη εμβέλεια και το μοντέλο X P100D προσφέρει μεγαλύτερη εμβέλεια και τρελή απόδοση

Το e-tron χτυπά την αγορά των ΗΠΑ τα μέσα του 2019 και μέχρι τότε θα υπάρξουν επιπλέον συγκρίσιμοι ανταγωνιστές

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.