Φρεσκάρισμα και «ψαγμένες» αλλαγές για το Honda NSX – AutoGreekNews

Φρεσκάρισμα και «ψαγμένες» αλλαγές για το Honda NSX - AutoGreekNews


Η δεύτερη γενιά του HondaAcura για την Αμερική) NSX έγινε γνωστή ως η «Porsche 918 Spyder των φτωχών» -ή καλύτερα, των «λιγότερο πλουσίων»- καθώς η φιλοσοφία λειτουργίας του είναι παρόμοια με της κορυφαίας Porsche. Υβριδικό υπεραυτοκίνητο με «τόνους τεχνολογίας» κάτω από ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνητο και με εξαιρετικές επιδόσεις.

Δεν ήταν λίγοι, πάντως, αυτοί που άσκησαν κριτική στο NSX θεωρώντας πως είναι κομματάκι «αποστειρωμένο». Η σύγκριση με το αρχέγονο κεντρομήχανο Honda δεν βοηθούσε, οπότε οι Ιάπωνες πήραν στα σοβαρά τα σχόλια και τις παρατηρήσεις προχωρώντας σε στοχευμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, του πλαισίου και του κινητήρα. Φυσικά το εμφανισιακό μέρος δεν έμεινε ανεπηρέαστο.

Δείτε ακόμα: Το καλύτερο Honda NSX Type R το έχει η… Honda (+video)

Πρώτα και κυριότερα τοποθετήθηκαν παχύτερες αντιστρεπτικές, οι οποίες αυξάνουν την ακαμψία του εμπρός μέρους κατά 26% και του πίσω κατά 19%. Οι βραχίονες της ανάρτησης και οι πλήμνες των τροχών έχουν επίσης αυξημένη σκληρότητα. Για να συμπληρωθούν αυτές οι μηχανικές αλλαγές, το λογισμικό του συστήματος μετάδοσης και της τετρακίνησης επαναπρογραμματίστηκε, από κοινού με το σύστμα ελέγχου ευστάθειας και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ. Η Honda αναφέρει ότι αυτές οι αλλαγές οδηγούν σε καλύτερη ποιότητα κύλισης σε χαμηλές ταχύτητες, όταν είναι επιλεγμένο το αντίστοιχο πρόγραμμα στα αμορτισέρ ή το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα (όπως σε αυτοκινητόδρομο). Όταν ο ρυθμός ανέβει, οι Ιάπωνες υπόσχονται μεγαλύτερη ακρίβεια και ρυθμισιμότητα, εξαλείφοντας τα παράπονα που άκουγαν μέχρι τώρα.

Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στον V6 κινητήρα, στοχεύοντας περισσότερο στα χαρακτηριστικά λειτουργίας παρά την ιπποδύναμη, η οποία παραμένει στα 570 άλογα από 3.5 διπλά υπερτροφοδοτούμενα λίτρα και τον ηλεκτροκινητήρα. Τοποθετήθηκαν νέα μπεκ και προστέθηκε φίλτρο σωματιδίων, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερη η υστέρηση των υπερσυμπιεστών και βελτιώσεις στην απόκριση θερμότητας του υπερσυμπιεστή. Τέλος, έχουμε νέα ελαστικά Continental SportContact.

Διαβάστε επίσης: Honda NSX vs Mercedes-AMG GT R (+video)

Εμφανισιακά η πιο εμφανής αλλαγή για το μοντέλο του 2019 είναι η προσθήκη ενός νέου χρώματος, με την ονομασία Thermal Orange Pearlescent. Το φινίρισμα χρωμίου στο πλαίσιο της μάσκας είναι πλέον στο χρώμα του αμαξώματος και το μαύρο γυαλιστερό κοσμεί την γρίλια στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.

Εσωτερικά οι αλλαγές περιορίζονται σε ένα προαιρετικό πλήρες πακέτο κόκκινου δερμάτινου υποστρώματος και σε μια νέα επένδυση Indigo Blue, εάν επιλεγεί ο συνδυασμός alcantara και δέρματος.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.