Το Netflix δοκιμάζει τα διαφημιστικά βίντεο μεταξύ των επεισοδίων, σε μεγάλο βαθμό στην αντίθεση των θεατών

Το Netflix δοκιμάζει τα διαφημιστικά βίντεο μεταξύ των επεισοδίων, σε μεγάλο βαθμό στην αντίθεση των θεατών


Η Netflix δοκιμάζει τα διαφημιστικά βίντεο που παίζουν μεταξύ των επεισοδίων των εκπομπών που προβάλλει ένας θεατής, επιβεβαίωσε η εταιρεία στο TechCrunch. Τα promos είναι βίντεο πλήρους οθόνης, εξατομικευμένα για τον χρήστη, με περιεχόμενο που η Netflix θα μπορούσε να προτείνει αλλού στο περιβάλλον χρήστη – όπως για παράδειγμα σε μια σειρά συστάσεων. Τα προωθήματα μετατοπίζουν επίσης τις πληροφορίες προεπισκόπησης για το επόμενο επεισόδιο, όπως τον τίτλο, την περιγραφή και τη μικρογραφία που εμφανίστηκαν στο παρελθόν στη δεξιά πλευρά της οθόνης

Η δοκιμή εντοπίστηκε για πρώτη φορά από το Cord Cutters News ]μετά από ένα νήμα Reddit γεμάτο με παράπονα . Ένας αριθμός χρηστών Twitter είναι θυμωμένος tweeting σχετικά με την αλλαγή, πάρα πολύ. (Βλέπε παρακάτω παραδείγματα.)

Αντιλαμβανόμαστε ότι η εισαγωγή προαγωγών μεταξύ των επεισοδίων δεν είναι ένα χαρακτηριστικό που η Netflix εκπέμπει στους συνδρομητές της αυτή τη στιγμή.

Αντ 'αυτού, είναι μία από τις εκατοντάδες δοκιμασιών που εκτελεί το Netflix κάθε χρόνο , πολλά από τα οποία επικεντρώνονται στο πώς να προωθήσουν καλύτερα τον αρχικό προγραμματισμό της Netflix στους πελάτες της

. Αυτή η δοκιμασία είναι προς το παρόν ζωντανή για ένα μικρό ποσοστό του παγκόσμιου κοινού Netflix

Και σε αντίθεση με κάποιες προηγούμενες δοκιμές, στον κατάλογο του Netflix – όχι μόνο στον αρχικό του προγραμματισμό

Υπάρχουν κάποιες παραπληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δοκιμή εκεί έξω λόγω του σφάλματος του χρήστη από τον αρχικό χρήστη του Reddit ή ενός ανεπιθύμητου σφάλματος

Η πρώτη δημοσίευση Reddit ανέφερε ότι αυτά τα νέα video promos είναι "unskippable", σημειώνοντας ότι υπάρχει ένα Συνεχίστε το κουμπί με έναν χρονομετρητή αντίστροφης μέτρησης που φαίνεται παρόμοιος με αυτόν που θα δείτε σε μια διαφήμιση στο YouTube.

Αντιλαμβανόμαστε όμως ότι η εν λόγω δοκιμή επιτρέπει χρήστες να χρήστες πιέστε το κουμπί Continue ανά πάσα στιγμή για να προχωρήσετε στο επόμενο επεισόδιο.

Οι διαφημίσεις, με άλλα λόγια, είναι αποσπασματικές, αλλά δεν είναι αδιαπέραστες

Περιττό να πούμε ότι η αντίδραση των καταναλωτών σε αυτά τα promos – ως διαφημίσεις – μέχρι τώρα ήταν αρκετά κρίσιμη. Το Netflix είναι μια συνδρομητική υπηρεσία συνδρομής, όχι μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, όπως η Hulu με Limited Commercials. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες αναμένουν προβολή κατά παραγγελία χωρίς διαφημίσεις. Οι Netflix προσπαθούν πάντοτε να βρουν πώς να προβάλλουν καλύτερα το περιεχόμενό τους για συνδρομητές, προκειμένου να τους βοηθήσουν να ανακαλύψουν νέες δείχνει και τους κρατάει δεσμευμένους.

Έχει εκτελέσει πολλά πειράματα όπως αυτό με την πάροδο των ετών, τα οποία δεν είναι όλα αυτά. Παραδείγματος χάριν, το πέρσι απέτυχε με προεπισκόπηση προεπισκόπησης και πιο πρόσφατα ξεκίνησε μια δοκιμασία που προωθεί τις εμφανίσεις της στο φόντο της οθόνης σύνδεσης . Το Netflix βλέπει δεδομένα που αποδεικνύουν ότι μια δοκιμή αυξάνει την εμπλοκή του χρήστη ή κάποια άλλη μέτρηση που ενδιαφέρεται για το ότι θα μεταφέρει αυτό το χαρακτηριστικό σε όλους τους συνδρομητές. Αυτό συνέβη με αυτά τα ρυμουλκούμενα για παράδειγμα. Ενώ το δεν είναι απαραιτήτως αγαπημένο φαίνεται ότι κάνουν την δουλειά

. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι να κάνει το περιβάλλον χρήστη πιο πλούσιο σε βίντεο και εξατομικευμένο, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι βρίσκει νέους τρόπους

Η Netflix έφτασε για σχόλια σχετικά με τη νέα δοκιμασία, προσφέροντας την ακόλουθη δήλωση:

Στο Netflix διεξάγουμε εκατοντάδες δοκιμασίες κάθε χρόνο, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τι βοηθά τα μέλη να βρουν πιο εύκολα κάτι υπέροχο να παρακολουθήσετε. Πριν από μερικά χρόνια, παρουσιάσαμε προεπισκοπήσεις βίντεο στην τηλεοπτική εμπειρία, επειδή είδαμε ότι έκοψε σημαντικά το χρόνο που τα μέλη περνούσαν την περιήγηση και τους βοήθησαν να βρουν κάτι που θα τους αρέσει να βλέπουν ακόμα πιο γρήγορα. Από τότε, εμείς πειραματίζουμε ακόμα περισσότερο με βίντεο που βασίζονται σε εξατομικευμένες συστάσεις για παρουσιάσεις και ταινίες στην υπηρεσία ή έρχονται σύντομα και συνεχίζουμε να μαθαίνουμε από τα μέλη μας.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δοκιμάζουμε αν εμφανίζονται συστάσεις μεταξύ επεισοδίων βοηθά τα μέλη να ανακαλύψουν ιστορίες που θα απολαύσουν πιο γρήγορα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέλος είναι σε θέση να παραλείπει μια προεπισκόπηση βίντεο ανά πάσα στιγμή αν δεν ενδιαφέρεται.

Tweets από τους δοκιμαστές:

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.