Έναρξη λειτουργίας της Ταϊβάν Η FunNow παίρνει $ 5M Σειρά Α για να βοηθήσει τους ντόπιους στις ασιατικές πόλεις να βρουν πράγματα που πρέπει να κάνουν την τελευταία στιγμή

Έναρξη λειτουργίας της Ταϊβάν Η FunNow παίρνει $ 5M Σειρά Α για να βοηθήσει τους ντόπιους στις ασιατικές πόλεις να βρουν πράγματα που πρέπει να κάνουν την τελευταία στιγμή


Οι εφαρμογές "Στιγμιαίας Κράτησης" που επέτρεψαν στους τουρίστες να εγγραφούν για δραστηριότητες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έχουν αναφερθεί πολύ πρόσφατα, εν μέρει λόγω της νέας κατάστασης του Unicorn του Klook αλλά και λόγω του πολλαπλασιασμού των νεοσύστατων επιχειρήσεων στο διάστημα, ειδικά στην Ασία. Με τόσες πολλές εφαρμογές άμεσης κράτησης, υπάρχουν κάποιες θέσεις που πρέπει να συμπληρώσετε; Το FunNow το σκέφτεται. Αντί να στοχεύει τουρίστες, το FunNow εξυπηρετεί ντόπιους που θέλουν να βρουν νέα πράγματα να κάνουν στις πόλεις τους. Η εκκίνηση της Ταϊπέι, που εδρεύει στην Ταϊβάν, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συγκεντρώσει 5 εκατομμύρια δολάρια Σειρά Α με επικεφαλής το Ταμείο Επιχειρηματιών Alibaba, με τη συμμετοχή της CDIB, ενός επενδυτή που επιστρέφει, του Darwin Venture και της Accuvest. Η πρωτεύουσα θα χρησιμοποιηθεί για την επέκταση της FunNow σε πόλεις της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Ιαπωνίας.

Μαζί με τον γύρο πριν από τον Αύγουστο τον περασμένο Ιούλιο, η νέα χρηματοδότησή της φέρνει το σύνολο των χρημάτων της FunNow από την κυκλοφορία της το Νοέμβριο του 2015 σε 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Η FunNow υποστηρίζει σήμερα 500.000 μέλη και 3.000 πωλητές, οι οποίοι παρέχουν καθημερινά περισσότερες από 20.000 δραστηριότητες και υπηρεσίες. Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος T.K. Ο Chen αναφέρει ότι η έναρξη λειτουργίας θα επικεντρωθεί στην οικοδόμηση της παρουσίας του στο Χονγκ Κονγκ, την Οκινάουα, την Κουάλα Λουμπούρ, την Μπανγκόκ, την Οσάκα και το Τόκυο

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός για τη Σειρά Α είναι η συμμετοχή του Alibaba, offline (ή O2O, η επιχείρηση που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κράτηση και να πληρώσουν για υπηρεσίες εκτός σύνδεσης) προσφορές ανταγωνιστής Meituan-Dianping προετοιμάζεται να γίνει δημόσια στο Χονγκ Κονγκ . Ο κατάλογος των εφαρμογών του Alibaba, συμπεριλαμβανομένου του Koubei για τοπικές κρατήσεις, της πλατφόρμας διανομής τροφίμων Ele.me και της ταξιδιωτικής εφαρμογής Feizhu, ανταγωνίζονται τη Meituan-Dianping, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως "one-stop super app" επειδή προσφέρει όλες αυτές τις υπηρεσίες [19659003] Μια μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία, το Alibaba Entrepreneurs Fund υποστηρίζει τις νεοσύστατες επιχειρήσεις που ενδεχομένως θα συνεισφέρουν στο οικοσύστημα του τεχνολογικού κολοσσού. Ενώ οι εφαρμογές O2O της Alibaba επικεντρώνονται στη λήψη μεγαλύτερου μεριδίου μακριά από το Meituan-Dianping στην Κίνα, ο Chen λέει ότι οι μελλοντικές συνέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν την καταχώριση των δραστηριοτήτων του FunNow στο Koubei, ώστε οι κινεζικοί τουρίστες να μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή όταν ταξιδεύουν. (Ο Chen πρόσθεσε ότι η Alibaba θέλει το FunNow να επεκταθεί στη Νοτιοανατολική Ασία όσο το δυνατόν συντομότερα.)

Ακόμα και με έναν υποστηρικτή όπως ο Alibaba, ωστόσο, το προφανές ερώτημα είναι πώς συγκρίνει το FunNow με άλλες εφαρμογές άμεσης κράτησης; Οι πιο αξιοσημείωτοι είναι οι Klook και KKday, αλλά οι άλλοι παίκτες περιλαμβάνουν το Headout, το Voyagin, το GetYourGuide, το Πολιτιστικό ταξίδι, το Peek και ακόμη και το νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα "Experience" του Airbnb.

Ο Chen, ο οποίος σημειώνει το 19159010 της σειράς A του Klook το 2015 ήταν επίσης $ 5 εκατομμύριο λέει η βαθιά κατάδυση της FunNow στην τοπική αγορά το διαφοροποιεί. Οι μεγαλύτερες κατηγορίες είναι κρατήσεις ξενοδοχείων τελευταίας στιγμής, όπως θερέτρου στην Ταϊπέι που προσφέρουν δωμάτια για μπλοκ αρκετών ωρών εκτός από διανυκτερεύσεις. εστιατόρια και μπαρ. μασάζ και άλλες υπηρεσίες σπα. και οι εκδηλώσεις όπως τα μουσικά φεστιβάλ και τα πάρτι.

Ο Chen προσθέτει ότι η τροφοδοσία σε ντόπιους που αναζητούν πράγματα διασκέδασης στις δικές τους πόλεις σημαίνει ότι η αφοσίωση των χρηστών του FunNow είναι υψηλή, με το 70% του συνολικού όγκου εμπορευμάτων κάθε μήνα από τους επαναλαμβανόμενους πελάτες. Τα υπόλοιπα προέρχονται από τους πρώτους χρήστες και περίπου το 60% των ατόμων κάνουν άλλη κράτηση εντός 30 ημερών από την πρώτη αγορά τους. Η FunNow αναμένει να πραγματοποιήσει έσοδα ύψους 16 εκατομμυρίων δολαρίων το 2018, τρεις φορές περισσότερα από όσα έφτιαξε το 2017.

Οι περισσότεροι χρήστες του FunNow είναι νέοι, ηλικίας 25 έως 35 ετών. "Είμαστε σαν Uber, αλλά για την κράτηση εστιατόρια, μασάζ, ξενοδοχεία ή άλλα είδη δραστηριοτήτων γύρω σας. Στοχεύουμε επίσης στους αυθόρμητους καταναλωτές, επειδή σχεδόν όλες οι κρατήσεις μας γίνονται για τα επόμενα 15 λεπτά με την ώρα. Αν κοιτάξετε τα δεδομένα μας, το 80% των κρατήσεων μας είναι για την επόμενη ώρα », λέει ο Chen

Η εταιρεία προσαρμόζει την τεχνολογική της πλατφόρμα και στους τοπικούς χρήστες και βασίζεται σε έναν κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αλγόριθμο που κάνει υπολογισμούς διαθεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο για να αποτρέψετε την υπεράριθμη κράτηση με συγχρονισμό με βάσεις δεδομένων εμπόρων. Ο Chen λέει ότι οι χρήστες μπορούν να δουν όλα τα διαθέσιμα slots με βάση την περιμέτρηση της θέσης και αναζήτησης τους σε λιγότερο από 0,1 δευτερόλεπτα και να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε οι χρήστες να μην κάνουν κλικ σε κάτι μόνο για να βρουν ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμα

προτού τα προσθέσετε στην πλατφόρμα και θα διαγράψουμε επιχειρήσεις που βαθμολογούνται κάτω από 3,5 αστέρια. Η ευκολία είναι αυτό που αντλεί τους χρήστες πίσω στο FunNow αντί να λένε απλώς να διαβάζουν κριτικές στο Google ή να ζητούν από τους φίλους τους συστάσεις και στη συνέχεια να στέλνουν μηνύματα ή να κάνουν κράτηση

. Μια άλλη πρόκληση που μπορεί να προκύψει στο μέλλον είναι αν Klook, KKday άλλες εφαρμογές άμεσης κράτησης για τους τουρίστες αποφασίζουν να αρχίσουν να εξυπηρετούν και τους ντόπιους. Ο Τσεν λέει ότι πιστεύει ότι οι νεοσύστατες εταιρείες θα συνεχίσουν να εστιάζουν στο την αυξανόμενη τουριστική αγορά και τη ζήτηση για περιηγήσεις μισής ημέρας ή ολόκληρης ημέρας

. "Αν θέλουν να κόψουν το παιχνίδι μας, έμποροι μία προς μία και επίσης να αναπτύξουν ισχυρά συστήματα στην πλευρά των εμπόρων », λέει ο Chen. "Ωστόσο, όταν οι έμποροι χρησιμοποιούν το σύστημά μας, είναι απίθανο να χρησιμοποιήσουν δύο συστήματα για τον έλεγχο της διαθεσιμότητας, επειδή θα πρέπει να ενημερώσετε όλα αυτά για να αποφευχθεί η υπεράριθμη κράτηση."

Παρά το πρώτο πλεονέκτημά της, το FunNow βελτιώνεται συνεχώς την τεχνολογία της, λέει ο Chen. "Ακόμα και σε ένα λεπτό, μια επιχείρηση μπορεί να έχει πουλήσει το κάθισμα σε έναν πελάτη με τα πόδια, προκαλώντας υπεράριθμες κρατήσεις και αυτό είναι το χειρότερο πράγμα που βλέπεις."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.