Το Συμβούλιο της Νέας Υόρκης ψηφίζει για την κάλυψη των αδειών χρήσης για υπηρεσίες όπως το Uber και το Lyft

Το Συμβούλιο της Νέας Υόρκης ψηφίζει για την κάλυψη των αδειών χρήσης για υπηρεσίες όπως το Uber και το Lyft


Το Συμβούλιο της Νέας Υόρκης έχει εγκρίνει νομοθεσία που θα αναστέλλει την έκδοση νέων αδειών για υπηρεσίες όπως Uber και Lyft

Ο δηλωμένος στόχος της πολιτικής είναι να δοθεί χρόνος στην πόλη για να μελετήσει τις επιπτώσεις του κλάδου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι εταιρίες που χρησιμοποιούν το σύστημα θα μπορούν μόνο να προσθέτουν νέα οχήματα εάν είναι προσβάσιμα από αναπηρικά καροτσάκια. Η νομοθεσία επιτρέπει επίσης στην πόλη να καθορίσει ένα ελάχιστο μισθό για τους οδηγούς

Υπήρχαν οδηγοί που επέδειξαν υπέρ του πακέτου λογαριασμών έξω από το Δημαρχείο σήμερα, και η ανεξάρτητη Guild Drivers (η οποία λέει ότι αντιπροσωπεύει περισσότερους από 60.000 οδηγούς για το voicing-

"Ελπίζουμε ότι αυτή είναι η αρχή μιας πιο δίκαιης βιομηχανίας όχι μόνο εδώ στη Νέα Υόρκη, αλλά σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο ιδρυτής του IDG Jim Conigliaro, νεώτερος σε μια δήλωση. "Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στις λεγόμενες εταιρείες της οικονομίας του gig να εκμεταλλευτούν τα κενά στο νόμο, προκειμένου να απομακρύνουν τους εργαζόμενους από τα δικαιώματά τους και τις προστασίες τους."

Ο Uber και Lyft, ζήτησαν από τους αναβάτες τους να αντιταχθούν στη νομοθεσία λέγοντας ότι θα οδηγούσε σε λιγότερους οδηγούς και σε λιγότερο αξιόπιστες υπηρεσίες. Επίσης, πρότειναν ότι υπήρχαν άλλοι τρόποι αντιμετώπισης των υποκείμενων ζητημάτων, ενώ στην πραγματικότητα προτάθηκε η δημιουργία ενός ταμείου αποζημιώσεων ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων για τους οδηγούς ως εναλλακτική λύση

Σε απάντηση στα σημερινά νέα, η Danielle Filson από την ομάδα επικοινωνίας της Uber έδωσε την ακόλουθη δήλωση:

Η 12ωρη παύση της πόλης για νέες άδειες οχημάτων θα απειλήσει μία από τις λίγες αξιόπιστες επιλογές μεταφοράς χωρίς να κάνει τίποτα για να επιδιορθώσει τους υπόγειους δρόμους ευκολία συμφόρησης. Παίρνουμε τον Πρόεδρο στη λέξη του ότι η παύση δεν αποσκοπεί στη μείωση των υπηρεσιών για τους New Yorkers και πιστεύουμε ότι θα κρατήσει την ευθύνη της TLC, διασφαλίζοντας ότι κανένας New Yorker δεν θα παραμείνει αδιευκρίνιστος. Εν τω μεταξύ, η Uber θα κάνει ό, τι χρειάζεται για να συμβαδίσει με την αυξανόμενη ζήτηση και δεν θα σταματήσουμε να δουλεύουμε με τους ηγέτες των πόλεων και των πολιτών, συμπεριλαμβανομένου του Speaker [Corey] Johnson, για να περάσουν πραγματικές λύσεις όπως η ολοκληρωμένη τιμολόγηση συμφόρησης

να διερευνήσει άλλες στρατηγικές για να συμβαδίσει με τη ζήτηση. Αυτά περιλαμβάνουν την πρόσληψη οδηγών με άδεια οχήματα που δεν εργάζονται επί του παρόντος με την Uber ή την εξεύρεση επιπλέον οδηγών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν άδεια οδήγησης σε περιόδους που διαφορετικά θα ήταν αδρανείς.

Η Lyft, εν τω μεταξύ, απέστειλε αυτή τη δήλωση από τον αντιπρόεδρό της Πολιτική Joseph Okpaku:

Αυτές οι σαρωτικές περικοπές στη μεταφορά θα φέρουν τους New Yorkers πίσω σε μια εποχή που αγωνίζεται να πάρει μια βόλτα, ειδικά για τις κοινότητες του χρώματος και στους εξωτερικούς δήμους. Η Νέα Υόρκη αναφέρει ότι το καπάκι θα τεθεί σε ισχύ μόλις ο δήμαρχος Bill de Blasio υπογράψει το νομοσχέδιο

"Η πόλη μας αντιμετωπίζει άμεσα μια κρίση που ωθεί τους Νέα Υόρκους να φτάσουν στη φτώχεια και τους δρόμους μας σε αδιέξοδο", είπε ο κ. De Blasio. "Η ανεξέλεγκτη ανάπτυξη των εταιρειών οχημάτων για εκμίσθωση εφαρμογών απαιτεί δράση – και τώρα το έχουμε."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.