Η Walmart συνενώνει $ 500 εκατ. Επένδυση στην κινεζική online υπηρεσία παντοπωλείου Dada-JD Daojia

Η Walmart συνενώνει $ 500 εκατ. Επένδυση στην κινεζική online υπηρεσία παντοπωλείου Dada-JD Daojia


Η Walmart πώλησε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που εδρεύει στην Κίνα το 2016 αλλά ο αμερικανικός λιανικός κολοσσός συμμετέχει ενεργά στην κινεζική αγορά διαδικτύου μέσω μιας συνεργασίας με την εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com. Ο πιο σοβαρός αντίπαλος της Alibaba, ο JD κατέκτησε την επιχείρηση Yihaodian της Walmart και πρόσφερε τη δική του online πλατφόρμα λιανικής πώλησης για να βοηθήσει την Walmart σε προϊόντα στην Κίνα, τόσο . αναπτύσσεται περαιτέρω αφού η Walmart και η JD επενδύσουν από κοινού 500 εκατομμύρια δολάρια σε Dada-JD Daojia, μια επιχείρηση ηλεκτρονικών ειδών παντοπωλείου που ανήκει εξ 'ολοκλήρου στην JD σύμφωνα με έκθεση CNBC . (19659003) Η επιχείρηση δημιουργήθηκε μετά από μια συγχώνευση μεταξύ της JD Daojia, της πλατφόρμας της JD για παραγγελίες από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ που έχει 20 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και της Daojia, η οποία χρησιμοποιεί το crowdsourcing για να εκπληρώσει τις παραδόσεις και μετράει 10 εκατομμύρια ημερήσιες παραδόσεις. Η JD Daojia διεκδικεί πάνω από 100.000 καταστήματα λιανικής πώλησης και η υπογραφή της είναι παράδοση μιας ώρας για μια σειρά προϊόντων, τα οποία περιλαμβάνουν φρούτα, λαχανικά και παντοπωλεία.

Η Walmart είναι ήδη μέρος της υπηρεσίας – έχει 200 ​​καταστήματα σε 30 κινεζικές πόλεις Dada-JD Daojia υπηρεσία? καθώς και πέντε ηλεκτρονικά καταστήματα στον πυρήνα JD.com πλατφόρμα – και τώρα εισέρχεται στην ίδια την επιχείρηση μέσω αυτής της επένδυσης

της στρατηγικής της για τα «χωρίς σύνορα λιανικής», η οποία περιλαμβάνει καταστήματα και καταστήματα λιανικής πώλησης που συνδυάζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο με τις πωλήσεις

«Το μέλλον της παγκόσμιας λιανικής πώλησης είναι χωρίς σύνορα. Δεν θα υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα στην ηλεκτρονική και την offline αγορά, μόνο μεγαλύτερη ευκολία, ποιότητα και επιλογή στους καταναλωτές. Η JD ήταν πρώιμος επενδυτής στην Dada-JD Daojia και συνεχίζει την υποστήριξή της, επειδή πιστεύουμε ότι οι καινοτομίες της θα αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι για την πραγματοποίηση αυτού του οράματος », δήλωσε ο Jianwen Liao, Chief Strategy Officer της JD.com. 19659003] Η Alibaba, φυσικά, έχει μια παρόμοια υβριδική στρατηγική με τα καταστήματα Hema και την υπηρεσία παράδοσης τροφίμων Ele.me, τα οποία συνδέονται με τις πλατφόρμες Taobao και T-Mall online shopping. Η εταιρία σημείωσε πρόσφατα ένα σημαντικό πραξικόπημα όταν προσγειώθηκε σε σύνδεση με την Starbucks η οποία προσπαθεί να ξαναβρεί την ανάπτυξη στην Κίνα μέσω μιας συμμαχίας που θα δει την Ele.me να παραδίδει καφέ στους πελάτες και να κάνει χρήση των καταστημάτων Hema

Η εταιρεία προσγειώθηκε μια επένδυση ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων από το Google αυτό το καλοκαίρι που θα δούμε το duo

Μακριά από τη νέα εμπειρία λιανικής πώλησης, η JD.com έχει κάνει περισσότερα για να επεκτείνει την παρουσία της στο εξωτερικό. ομάδα για να προσφέρει προϊόντα JD.com προς πώληση στο Google Αγορές πλατφόρμα σε όλο τον κόσμο. Ξεχωριστά, το JD.com έχει εκφράσει την πρόθεσή του να επεκταθεί στην Ευρώπη ξεκινώντας από τη Γερμανία, και εκεί θα μπορούσε να είναι εξαιρετικά χρήσιμη η συμφωνία Google και μια σχέση με τη Walmart

. αυτή η σχέση βοήθησε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου να πωλεί απευθείας στους πελάτες μέσω της εφαρμογής WeChat της Tencent η οποία είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων της Κίνας. Η Tencent και η JD έχουν συνεργαστεί σε μια σειρά εταιρειών στην Κίνα, όπως η αγορά έκπτωσης [19459173] και η λιανική ομάδα Better Life . Η συνεργασία τους έχει επεκταθεί και στη Νοτιοανατολική Ασία, όπου και οι δύο είναι επενδυτές στο μονοθέσιο Go-Jek, το οποίο στοχεύει να ανταγωνιστεί την Grab, την εκκίνηση που αγόρασε την τοπική επιχείρηση του Uber

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.