Μεταχειρισμένα μικρομεσαία βενζίνης σε χαμηλές τιμές - AutoGreekNews


Τα μικρομεσαία 5θυρα μοντέλα ανέκαθεν συγκέντρωναν ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, αφού είναι πρακτικά, προσφέρουν όλες τις ανέσεις για τις μετακινήσεις μιας οικογένειας, δεν λείπει κάτι από τον εξοπλισμό τους και πωλούνται σε προσιτές τιμές.

Ειδικά στην αγορά των μεταχειρισμένων μικρομεσαίων αυτοκινήτων λίγων σχετικά ετών υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές μοντέλων σε μάρκες, ηλικίες, κινητήρες κ.λπ. Εμείς επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες 5 δημοφιλείς προτάσεις που πωλούνται σε χαμηλές τιμές, είναι σύγχρονα, εξοπλίζονται με όλα τα κομφόρ και οι κινητήρες βενζίνης τους έχουν χωρητικότητα μεταξύ 1.4 έως 1.6 λίτρα.

Ford Focus 1.6Το μεταχειρισμένο Ford Focus 1.6 του 2008 αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση και σε προσιτές τιμές αγοράς, το οποίο διατηρεί μια «φρέσκια» εικόνα εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό του. Σε αυτό έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό που το αναβαθμίζει ποιοτικά, ωστόσο δεν λείπουν ατέλειες στην συναρμογή. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει με την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων αλλά και με την εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης, η οποία είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού ανήκουν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και το αρκετά ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ των 385 λίτρων.

Διαβάστε ακόμα: Φίλτρο DPF ντίζελ κινητήρων: Αναγέννηση και προβλήματα

Σημείο αναφοράς του Focus αποτελεί η πολύ καλή οδική συμπεριφορά που προσφέρουν οι σωστά ρυθμισμένες ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο. Παράλληλα, ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το ακριβές και σωστά «ζυγισμένο» τιμόνι. Ο κινητήρας των 1.6 λίτρων με τους 100 ίππους προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις και είναι καταλληλότερος από το μικρότερο των 1.4 λίτρων με τους 80 ίππους.

(+): Οδική συμπεριφορά, χώροι, οδηγική αίσθηση

(-): Ατέλειες στην συναρμογή του εσωτερικού

Μέση τιμή: 6.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 280 ευρώ, Τεκμήριο: 4.480 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ABS, ESP, 4 αερόσακοι, a/c, ράδιο CD, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και κεντρικό κλείδωμα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.596 κ.εκ., Ισχύς: 100/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 150/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,7 λτ./100 χλμ.

Hyundai i30 1.4

Το πρώτης γενιάς Hyundai i30 παραμένει ένα καλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο με δυνατό κινητήρα και ελκυστική συνολικά εικόνα, ενώ προσφέρεται σε χαμηλές τιμές. Στο εσωτερικό του i30 τις πρώτες εντυπώσεις κερδίζουν η προσεγμένη ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και οι άνετοι χώροι για τους φιλοξενούμενους. Η εργονομία δεν προβληματίζει, ωστόσο η θέση οδήγησης με το σχετικά χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ίσως να μην βολέψει κάποιους οδηγούς.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί να μην πιάνετε την αντλία από το βενζινάδικο;

Το Hyundai i30 αποσπά θετικές κριτικές στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της προσφερόμενης άνεση, μέσω της μαλακής και ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης. Στα πλεονεκτήματα του i30 ανήκει ακόμα ο δυνατός, ελαστικός και με πολύ καλές επιδόσεις κινητήρας των 1.4 λτ., ωστόσο ο επιλογέας του κιβωτίου των ταχυτήτων παρουσιάζει ασάφεια, όπως ισχύει αντίστοιχα και για την αίσθηση του τιμονιού.

(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις, χώροι επιβατών

(-): Επαναφορά του τιμονιού, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, θέση οδήγησης

Μέση τιμή (μοντέλο 2007): 5.700 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 2.600 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ABS, TCS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.397 κ.εκ., Ισχύς: 109/6.200 ps/σ.α.λ., Ροπή: 137/5.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,6 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,1 λτ./100 χλμ.

Opel Astra 1.4

Το Opel Astra του 2008 παραμένει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, ενώ στην αρχική έκδοση με τον 1.4 Twinport κινητήρα ισχύος 90 ίππων διατίθεται σε χαμηλές τιμές, χωρίς να λείπει κάτι ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει ικανοποιητική ισχύ αλλά αρνητικό του χαρακτηριστικό είναι το μέτριο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές. Η ανάρτηση είναι λίγο πιο σφιχτή από ότι θα περιμένει κανείς από ένα μικρομεσαίο αυτής της ισχύος, γεγονός που από τη μία πλευρά λειτουργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά αλλά από την άλλη δεν ευνοεί ιδιαίτερα την άνεση. Το πλαίσιο του Astra δείχνει στιβαρό στο δρόμο αλλά το τιμόνι του είναι σχετικά ελαφρύ και ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μέτρια αίσθηση στις αλλαγές.

Διαβάστε ακόμα: Αφαίρεση τσίχλας, σοκολάτας και λεκέδων

Στο εσωτερικό, η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, αφού έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές ικανοποιούν όχι όμως και η εργονομία των χειριστηρίων της κεντρικής κονσόλας (στις πιο πλούσιες εκδόσεις), ενώ άλλο αρνητικό στην καμπίνα των επιβατών αποτελεί η απουσία θέσεων για μικροαντικείμενα και η έλλειψη θέσεων για ποτήρια.

(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός

(-): Άνεση ανάρτησης, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, εργονομία

Μέση τιμή: 5.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ

Αρχικός εξοπλισμός: ABS, ESP, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90/5.600 ps/σ.α.λ., Ροπή: 125/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,1 λτ./100 χλμ.

Toyota Auris 1.4

Από τα πιο δημοφιλή σύγχρονα μικρομεσαία μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι και το Toyota Auris με τον κινητήρα των 1.4 λίτρων, το οποίο προσφέρει ότι αναζητήσει ένας οικογενειάρχης. Το χάτσμπακ Toyota με την σύγχρονη αλλά μάλλον άτολμη αισθητική εξωτερικά είναι πιο ενδιαφέρον στο εσωτερικό του, όπου συναντώνται σκληρά πλαστικά με ορισμένες μικροατέλειες στο φινίρισμα. Παράλληλα, οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές βρίσκονται σε καλά επίπεδα για την κατηγορία.

Διαβάστε ακόμα: Τι βλάβες προκαλούνται με λίγο καύσιμο στο ρεζερβουάρ;

Το Auris είναι ένα εύκολο στους χειρισμούς αυτοκίνητο με ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή και ικανοποιητική οδηγική αίσθηση. Ο κινητήρας των 1.4 λίτρων με τους 97 ίππους κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία και λογική κατανάλωση καυσίμου.

(+): Σχεδίαση εσωτερικού, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση

(-): Συντηρητική εικόνα εξωτερικά, ποιότητα σκληρών πλαστικών

Μέση τιμή (μοντέλο 2007): 6.500 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 2.600 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.398 κ.εκ., Ισχύς: 97/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 130/4.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,9 λτ./100 χλμ.

Volkswagen Golf 1.4 FSI

Το Golf του 2007 παραμένει ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο δίχως να υστερεί ουσιαστικά σε κάποιον τομέα. Χωρίς να πρωτοτυπεί σχεδιαστικά (όπως σε κάθε γενιά του) αποπνέει στιβαρότητα τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό με την προσεγμένη ποιότητα υλικών, την στιβαρή συναρμογή και την πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης. Επιπλέον η καμπίνα του Golf είναι ευρύχωρη και το πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα έχει χωρητικότητα 350 λίτρων.

Διαβάστε ακόμα: Πότε πρέπει να αλλάζω τα λάστιχα του αυτοκινήτου;

Στα συν του Golf ανήκει ο πολύ καλός συνδυασμός άνεσης και οδικής συμπεριφοράς που εξασφαλίζει η σωστά ρυθμισμένη ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση και το στιβαρό πλαίσιο. Το αυτοκίνητο ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς παρουσιάζει ουδέτερες αντιδράσεις, ενώ ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Το αρχικό FSI μηχανικό σύνολο των 1.4 λίτρων απόδοσης 90 ίππων ικανοποιεί σε επιδόσεις και σε ελαστικότητα, ενώ η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.

(+): Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, άνεση, εργονομία, ασφάλεια

(-): Συντηρητική σχεδίαση, τραχύτητα κινητήρα

Μέση τιμή: 7.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 2.600 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.390 κ.εκ., Ισχύς: 90/5.200 ps/σ.α.λ., Ροπή: 130/3.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.

Βασικός εξοπλισμός: ABS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD και a/c.

Διαβάστε ακόμα: Ξεθάμπωμα των φαναριών με τρεις τρόπους (+video)



Source link

By smaragost

Τα κείμενα και οι απόψεις που φιλοξενούνται σε αυτό το site δεν αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω μου, τα άρθρα είναι από διάφορες πηγές, θα βλέπουμε πάντα όλες τις πλευρές και θα σχολιάζουμε αναλόγως. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην χρησιμοποιείτε υβριστικές φράσεις και σχόλια. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τις ιατρικές συμβουλές παρακαλώ πολύ να συμβουλευτείτε τον κατάλληλο ιατρό πρώτα. Το site παρέχει μόνο πρόσβαση στις πληροφορίες και τίποτα άλλο, για τα άρθρα που είναι σε διαφορετική γλώσσα παρέχετε μετάφραση η οποία δεν είναι 100% αλλά θα βγάλετε νόημα. Σας ευχαριστώ για την στήριξη. The information provided herein should not be used during any medical emergency or for the diagnosis or treatment of any medical condition. A licensed medical professional should be consulted for diagnosis and treatment of any and all medical conditions. Links to other sites are provided for information only -- they do not constitute endorsements of those other sites.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.