Το MentalHappy βοηθά τις εταιρείες να στέλνουν πακέτα προσαρμοσμένης φροντίδας σε υπαλλήλους που περνούν σε δύσκολο χρόνο

Το MentalHappy βοηθά τις εταιρείες να στέλνουν πακέτα προσαρμοσμένης φροντίδας σε υπαλλήλους που περνούν σε δύσκολο χρόνο


Για πολλούς, οι χώροι εργασίας τους γίνονται σαν μια δεύτερη οικογένεια. Περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν αυτό το γεγονός με καλύτερα οφέλη, όπως μεγαλύτερη άδεια οικογενειακής άδειας και προγράμματα ευεξίας. Αλλά όταν ένας υπάλληλος χρειάζεται να κάνει ένα διάλειμμα ή περνάει μια δύσκολη στιγμή, μπορεί να αισθανθεί αποξενωμένη – μερικές φορές αρκετή για να αναζητήσει μια νέα δουλειά. Το MentalHappy θέλει να τους βοηθήσει να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τις εταιρείες τους με πακέτα περίθαλψης, που ονομάζονται Cheerboxes, σχεδιασμένα για ανθρώπους που βιώνουν μια μεγάλη εκδήλωση ζωής. Ιδρύθηκε το 2016 από τον διευθύνοντα σύμβουλο Tamar Lucien και τον CTO Kwame Ampem, ενώ η έναρξη λειτουργίας του στο Λας Βέγκας συμμετέχει στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του Y Combinator.

Οι cheerboxes σηματοδοτούν ότι οι εργοδότες ενδιαφέρονται για την ψυχική υγεία του εργατικού δυναμικού τους και γεμίζουν ένα χάσμα στην " wellness "χώρο. Παρόλο που οι εταιρείες μπορούν τώρα να προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα παροχών, που κυμαίνονται από τις εφαρμογές διαλογισμού έως τα καλύτερα ασφαλιστικά προγράμματα, εξακολουθούν να μην υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εκφράσουν ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους όταν κάνουν το χρόνο τους μακριά. Προσαρμοσμένες για ένα ευρύ φάσμα συμβάντων ζωής, από θετικές, όπως η άφιξη ενός νέου μωρού σε δύσκολες εμπειρίες όπως πένθος ή ασθένεια, το Cheerboxes είναι γεμάτο με εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων περιοδικών και υγιεινών σνακ

Το MentalHappy έχει στείλει περισσότερα από 10.000 cheerboxes. Η εκκίνηση καθιστά απλό για τις επιχειρήσεις να εξατομικεύουν τα πακέτα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των εργαζομένων που έχουν, και έχει χειριστεί παραγγελίες μέχρι 500 Cheerboxes κάθε φορά.

Πριν γίνει επιχειρηματίας, ο Lucien εργάστηκε σε ανθρώπινο δυναμικό και διαχειρίστηκε πάνω από 200 υπαλλήλους του τομέα. Τα cheerboxes εμπνεύστηκαν από τις εμπειρίες της με την κατάθλιψη και τα συναισθηματικά διόδια της επιχειρηματικότητας, τα οποία λένε πολλοί ιδρυτές είναι απρόθυμοι να μιλήσουν μέχρι να έχουν επιτύχει. Για να το αντιμετωπίσει, ο Lucien άρχισε να ασκεί θετικές τεχνικές ψυχολογίας και ευαισθητοποίησης

. "Θέλησα να μοιραστώ ό, τι έμαθα για να χαλαρώσω τις ανησυχίες και τις κρίσεις πανικού. Είπα στον συνιδρυτή μου και τον ΚΟΤ ότι αν μπορούσα να βάλω τα πάντα σε ένα κουτί, έτσι ώστε κάποιος άλλος να μπορεί να φροντίσει τον εαυτό του μέσα από το ταξίδι και όχι μόνο στο τέλος, όταν τα πράγματα είναι καλά, θα ήθελα να το κάνω αυτό », λέει ο Lucien TechCrunch. "

Οι ιδρυτές της MentalHappy Kwame Ampem και ο Tamar Lucien

Στην αρχή, η MentalHappy πώλησε τους Cheerboxes στους καταναλωτές, αλλά στη συνέχεια διαπίστωσαν ότι πολλοί από τους αγοραστές τους πήραν τα κουτάκια δουλειά. Οι εργοδότες ήθελαν να τις αγοράσουν ως όφελος, ενώ οι υπάλληλοι τους έστειλαν σε πελάτες, συναδέλφους ή απομακρυσμένους εργαζόμενους.

Η MentalHappy άρχισε να επικεντρώνεται σε επιχειρηματικούς πελάτες, επιτρέποντάς τους να αγοράζουν προσαρμοσμένα κουτιά συχνά ή χύδην. Συνειδητοποίησαν ότι, παρόλο που οι εταιρείες προσέφεραν περισσότερα καινοτόμα οφέλη για την προσέλκυση εργαζομένων, εξακολουθούν να υποχωρούν ξανά σε ανθοδέσμες ή καλάθια φρούτων όταν οι εργαζόμενοι περνούσαν σκληρά.

Τα cheerboxes, από την άλλη πλευρά, περιλαμβάνουν στοιχεία που βασίζονται σε θετικές ψυχολογικές πρακτικές. Οι ιδρυτές της MentalHappy λένε ότι αναζητούν στοιχεία που είναι μοναδικά και δεν βρίσκονται εύκολα σε ιστότοπους όπως το Amazon. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν απλά παιχνίδια για να αποσπάσουν τα άτομα από το άγχος και να τους δώσουν μια εναλλακτική λύση για να κοιτάξουν τα τηλέφωνά τους, τα βραχιόλια με θετικές επιβεβαιώσεις, τα αιθέρια έλαια για να βοηθήσουν με τον ύπνο ή τη χαλάρωση, "ανοιχτά" όταν οι φάκελοι υποστηρίζουν τις σημειώσεις για να βοηθήσουν τους αποδέκτες μέσω ιδιαίτερα χαμηλών σημείων (19659002) Για τους παραλήπτες που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα ζητήματα, όπως τραυματισμό ή τραύμα, τα πακέτα περιλαμβάνουν επίσης οδηγούς αυτοεξυπηρέτησης MentalHappy που δημιουργούνται με ψυχολόγους

"Στην αρχή, οι πελάτες μας έλεγαν ότι αυτό το άτομο περνάει μια δύσκολη στιγμή και δεν ήξεραν τι να πουν. Έτσι, βγήκαμε μέσα από τα δίκτυά μας και βρήκαμε ανθρώπους που είναι πραγματικά σπουδαίοι με τα πράγματα μάθησης και κινητοποίησης ", λέει ο Lucien. "Μερικοί πελάτες θέλουν να συμπεριλάβουν ένα μικρό σημείωμα, γι 'αυτό τους επιτρέπουμε να κυκλοφορήσουν έναν σύνδεσμο σε ολόκληρο τον οργανισμό τους για να συμπεριλάβουν εξατομικευμένες σημειώσεις σε ένα Cheerbox."

Το MentalHappy συνεργάστηκε με πολλές εταιρείες μεγάλων τεχνολογιών, τις οποίες ο Lucien περιγράφει ως " πιο ανοικτά στην αποστολή της ευτυχίας στους εργαζομένους στο πλαίσιο της πολιτιστικής τους αποστολής και ως ωφελήματος των εργαζομένων ", καθώς και τα σχολεία και τα μη κερδοσκοπικά.

Παρόλο που πολλοί από τους χρήστες του MentalHappy είναι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού και υπάλληλοι εμπιστοσύνης, η πλειοψηφία των Cheerboxes εξακολουθεί να είναι

"Πολλές από τις σχολικές συνοικίες με τις οποίες δουλεύουμε προσφέρουμε στους δασκάλους και στα νοσοκομεία, τους βλέπουμε να είναι προικισμένοι σε γιατρούς ή νοσηλευτές, ειδικά άτομα που εργάζονται σε μερικές από τις πιο δύσκολες περιοχές, όπως η νεογνική φροντίδα ή εντατικής θεραπείας », λέει ο Lucien. Οι εταιρείες έχουν επίσης δώσει Cheerboxes σε ανθρώπους σε περιοχές που έχουν πληγεί από μια φυσική καταστροφή ή τραγωδία. Για παράδειγμα, μερικοί από τους πελάτες της MentalHappy έστειλαν Cheerboxes σε υπαλλήλους στο Τέξας μετά τον τυφώνα Harvey και το Λας Βέγκας μετά τη μαζική λήξη του Οκτωβρίου του 2017.

Παρόλο που είναι σαφές πώς το MentalHappy μπορεί να ενισχύσει το ηθικό, μπορεί να είναι λίγο λιγότερο προφανές πώς είναι μια τεχνολογική εταιρεία . Ο Ampem εξηγεί ότι τα δεδομένα είναι το κλειδί για τη δημιουργία Cheerboxes σε κλίμακα, ενώ παράλληλα βεβαιώνεται ότι εξακολουθούν να έχουν προσωπική επαφή. Οι πελάτες της MentalHappy έχουν πρόσβαση σε πίνακα ελέγχου για να διαχειρίζονται τις παραγγελίες, να δουν όταν στέλνουν τα Cheerboxes θα είναι τα πιο ευεργετικά και να συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με τους παραλήπτες για να προσαρμόσουν τα πακέτα τους. Η εταιρεία παρέχει επίσης στους εταιρικούς πελάτες της έναν μοναδικό υποτομέα, έτσι ώστε να μπορεί κάποιος στην εταιρεία να στείλει ένα Cheerbox

. "Θέλουμε πραγματικά οι εταιρείες να έχουν αυτή την ορατότητα και να το κάνουν να εντάσσονται στον πολιτισμό τους για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτόν τον πόρο, έρχεται να επωφεληθούν από προγράμματα που ήδη προσφέρουν ", λέει ο Ampem.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link