Το Xiaomi της Κίνας κάνει το δημοκρατικό δημόσιο ντεμπούτο στο IPO του Χονγκ Κονγκ

Το Xiaomi της Κίνας κάνει το δημοκρατικό δημόσιο ντεμπούτο στο IPO του Χονγκ Κονγκ


Η Xiaomi, ο πέμπτος μεγαλύτερος πωλητής smartphones παγκοσμίως, έκανε ένα καταπληκτικό δημόσιο ντεμπούτο μετά το χτύπημα στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ εν μέσω ανησυχιών γύρω από έναν συνεχιζόμενο εμπορικό πόλεμο μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας

οι αναφορές στο ηγέτη μέχρι το σημερινό κουδούνι έδειξαν ότι ο οκτώχρονος Xiaomi πυροβολούσε για αποτίμηση ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων . Στο τέλος, έπρεπε να επιλυθεί μια πιο μετριοπατή αποτίμηση αξίας 54 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς αύξησε τα 4.7 δισεκατομμύρια δολάρια από την IPO

Ο γενικός διευθυντής Lei Jun αναγνώρισε ότι "οι παγκόσμιες κεφαλαιαγορές βρίσκονται σε συνεχή ροή" μεταξύ του Πεκίνου και του Λευκού Οίκου, όπου τα εμπορικά τιμολόγια εισπράττονται από κάθε πλευρά. Ωστόσο, ο Lei, ένας από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της Κίνας στην τεχνολογία, δήλωσε ότι η κατάσταση δεν μειώνει την πίστη του στην επιχείρησή του

. "Αν και οι μακροοικονομικές συνθήκες απέχουν πολύ από την ιδέα, πιστεύουμε ότι μια μεγάλη εταιρεία μπορεί ακόμα να ανέλθει στην πρόκληση και διακρίνει τον εαυτό του », δήλωσε σε ομιλία του στην τελετή εισαγωγής.

Η Xiaomi απολάμβανε ένα υποτιμημένο ντεμπούτο. Το απόθεμα ξεκίνησε με HK $ 16,60, κάτω από την τιμή καταλόγου των HK $ 17, και έπεσε γρήγορα στα HK $ 16 πριν ανακάμψει αργότερα.

Στοιχεία μέσω Χρηματιστηρίου του Χονγκ Κονγκ

Εκτός από τις ανησυχίες των παγκόσμιων αγορών, οι επενδυτές λένε ότι δεν ήταν σίγουροι για την ιστορία του οικοσυστήματος Xiaomi. Η εταιρεία προχωράει πέρα ​​από τις συσκευές για να προσφέρει υπηρεσίες διαδικτύου, όπως η τηλεοπτική ροή, αν και δεν έχει ακόμη δει σημαντικά έσοδα στην κατηγορία των υπηρεσιών

Πριν από την εισαγωγή, η Xiaomi δεσμεύτηκε να διατηρήσει το ακαθάριστο περιθώριο κέρδους πέντε τοις εκατό για να εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα της είναι σε καλή τιμή για τους καταναλωτές, αλλά αυτό απαιτεί από την εταιρεία να βρει άλλους τρόπους για να κερδηθεί και αυτό είναι όπου το παιχνίδι υπηρεσιών έχει ως στόχο. Η Xiaomi προσφέρει επίσης μια μακρά ουρά των προϊόντων που αναπτύσσονται από τρίτους, όπως τα τεχνολογικά έξυπνα ηχεία και τα μη τεχνολογικά αντικείμενα που περιλαμβάνουν σάκους και στυλό, τα οποία πωλεί απευθείας στην καταναλωτική βάση χρησιμοποιώντας τους δικτυακούς τόπους ηλεκτρονικού εμπορίου και τη μάρκα Mi .

Τέλος, ένα ακόμη βασικό βήμα είναι το διεθνές σχέδιο επέκτασής του.

Η Κίνα συνεχίζει να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, αν και αυτό μειώνεται. Για τις πωλήσεις του 2017, η Κίνα αντιπροσώπευε το 72%, αλλά ήταν 94% και 87% το 2015 και το 2016, αντίστοιχα. Μια αγορά στην οποία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο είναι η Ινδία, όπου πρόσφατα κατέλαβε τον κορυφαίο πωλητή smartphone χάρη σε μια ισχυρή μάρκα

Ωστόσο, δεν είναι σαφές πώς η επιχείρηση έχει εκτελέσει σε άλλες αγορές στην Ασία και αν μπορεί να πετύχει στην Ευρώπη, όπου έχει κάνει ώθηση τους τελευταίους μήνες . Η αγορά των Η.Π.Α. είναι μια ακόμα βασική πρόκληση που η Xiaomi δεν έχει βρει ακόμη λύση, παρά το Lei Jun και άλλα στελέχη ισχυριζόμενοι ότι θα εισέλθει στη χώρα πριν από το τέλος του επόμενου έτους .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link