Το Meituan, το "one-stop super app" που υποστηρίζεται από Tencent, αρχειοθετεί για IPO στο Χονγκ Κονγκ


Μετά από μήνες κερδοσκοπίας Η Meituan η μεγαλύτερη εφαρμογή κρατήσεων στην Κίνα, επιβεβαίωσε ότι έχει υποβάλει αίτηση για δημόσια προσφορά. Η αίτηση IPO της εταιρείας ήταν υποβληθεί στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ νωρίτερα σήμερα και χρηματοδοτείται από την Goldman Sachs, την Morgan Stanley και την Bank of America Merrill Lynch. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας Meituan δήλωσε ότι η εταιρεία δεν αποκαλύπτει επί του παρόντος πληροφορίες σχετικά με το ποσό ή την αποτίμηση των χρημάτων. Το Reitu αναφέρει ότι η Meituan θέλει να συγκεντρώσει περισσότερα από $ 4 δισεκατομμύρια .

Η Meituan δημιουργήθηκε μετά από Meituan και Dianping, δύο ανταγωνιστές στην ομάδα ασχολούνται με το διάστημα συγχωνεύθηκαν το 2015 τυπικά γνωστό ήταν το Meituan Dianping). Από τότε, η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερες υπηρεσίες για να γίνει ο ηγέτης της Κίνας στο O2O (online-to-offline), μια φράση για αγαθά και υπηρεσίες που αγοράζονται στο διαδίκτυο, αλλά φέρνει τους ανθρώπους σε επιχειρήσεις από τούβλα και κονιάματα, όπως κρατήσεις εισιτηρίων ταινιών [19659002] Μια ενδιαφέρουσα πτυχή της συγχώνευσης είναι ότι συγκέντρωσε δύο αρχειοθέτες Alibaba και Tencent. Ο Alibaba ήταν ένας από τους επενδυτές της Meituan, ενώ ο Tencent υποστήριξε τον Dianping. Από τότε, ο Alibaba έχει πουλήσει το μεγαλύτερο μέρος της μετοχής της Meituan Dianping για να επικεντρώσει την προσοχή της στην Koubei, τη δική της εφαρμογή O2O, ενώ η Tencent έχει διατηρήσει μια επενδυτική σχέση με την εταιρεία. Για παράδειγμα, οδήγησε τον Meituan στις $ 4 δισεκατομμύρια Σειρά C τον περασμένο Οκτώβριο.

Το Meituan επικεντρώθηκε αρχικά σε κρατήσεις εστιατορίων και διανομής τροφίμων, πριν επεκταθεί σε περισσότερες τοπικές υπηρεσίες για να δημιουργήσει αυτό που περιγράφει ως " app "που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράσουν εισιτήρια κινηματογράφου, να κάνουν ραντεβού στο σπα και στο σαλόνι, να μεταφέρουν βιβλία και δωμάτια ξενοδοχείων και μάλιστα να πληρώσουν για το πρόγραμμα μοτοσικλέτας MoBike, το οποίο η Meituan απέκτησε για 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια τον Απρίλιο . Η εταιρεία λέει ότι ένα πλεονέκτημα του επιχειρηματικού της μοντέλου είναι η μετατροπή των πελατών μεταξύ των κατακόρυφων. Για παράδειγμα, ισχυρίζεται ότι πάνω από το 80% των νέων πελατών της, οι καταναλωτές άρχισαν για πρώτη φορά να χρησιμοποιούν την εφαρμογή για την παράδοση τροφίμων ή για κρατήσεις εστιατορίων

Στην ανακοίνωσή της σήμερα, η Meituan ανέφερε ότι σήμερα διαθέτει 310 εκατομμύρια συναλλασσόμενους χρήστες και 4,4 εκατομμύρια ενεργούς εμπόρους. Κατά τα τελευταία τρία χρόνια, τα έσοδά της αυξήθηκαν από 4 δισεκατομμύρια RMB το 2015, σε 13 δισεκατομμύρια RMB το 2016, πριν χτυπήσει 33,9 δισεκατομμύρια RMB (περίπου 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2017. Εν τω μεταξύ, η ακαθάριστη συναλλακτική αξία της πήγε από 161 δισεκατομμύρια RMB το 2015 (208 δισεκατομμύρια RMB) το 2017. Η Meituan είπε επίσης ότι η προσαρμοσμένη καθαρή ζημιά μειώθηκε από 5,9 δισεκατομμύρια RMB το 2015 σε 2,9 δισεκατομμύρια RMB (περίπου 430 εκατομμύρια δολάρια) το 2017.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link