Η Go-Jek προετοιμάζεται να ξεκινήσει τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο Βιετνάμ και την Ταϊλάνδη


Η εταιρία Go-Jek θα ξεκινήσει τελικά την πολυαναμενόμενη επέκτασή της στη Νοτιοανατολική Ασία τον επόμενο μήνα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι θα ξεκινήσει επιχειρήσεις Το Βιετνάμ και την Ταϊλάνδη υπό την επωνυμία Go-Viet και Get αντίστοιχα, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο που βλέπει τους τοπικούς ιδρυτές να διαχειρίζονται ανεξάρτητα την επιχείρηση με υποστήριξη από τοπικούς εταίρους και τη μητρική Go-Jek . οι οντότητες της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ θα τεθούν σε λειτουργία από τον Αύγουστο. Το σχέδιο είναι να ξεκινήσει αρχικά η υπηρεσία μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων. Αργότερα, μπορεί να εισαγάγει υπηρεσίες κατά παραγγελία, όπως έκανε με σημαντική επιτυχία στην Ινδονησία.

Η Go-Jek δεν παρουσίασε χρονοδιάγραμμα για τις εγκαινιάσεις στην ανακοίνωσή της σήμερα, αλλά μια πηγή με γνώση των σχεδίων είπε στην TechCrunch ότι Go -Διεθνής είναι πιθανό να λειτουργήσει μέχρι τον Αύγουστο με την Get in Thailand που θα ακολουθήσει ένα μήνα αργότερα. Το 1961, το χρονοδιάγραμμα δεν είναι συγκεκριμένο και απλά "πριν από το τέλος του 2018."

Αυτό αφήνει απλώς τη Σιγκαπούρη, η οποία είναι μια πιο περίπλοκη αγορά, δεδομένου ότι δεν υποστηρίζει το μοτοσικλέτα Go-

Όπως ανέφερε προηγουμένως η TechCrunch η Go-Jek πραγματοποίησε συνομιλίες συνεργασίας με τον Comfort Del Gro, τον μεγαλύτερο διαχειριστή ταξί της Σιγκαπούρης, ο οποίος είχε προηγουμένως συμφωνήσει με την Uber. Uber. Ωστόσο, φαίνεται ότι κάθε πιθανή συμφωνία θα χρειαστεί χρόνο και η Go-Jek δίνει προτεραιότητα σε άλλες αγορές αρχικά.

Ενδιαφέρουσες, η πηγή μας επιβεβαίωσε ότι οι εφαρμογές – Go-Jek, Get και Go-Viet – δεν θα είναι διαλειτουργικές. Σε μια πλευρά που δίνει στις τοπικές ομάδες την ευελιξία και την αυτονομία να εισάγουν υπηρεσίες και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους για να ταιριάζουν στην τοπική αγορά, αλλά θα σημαίνει ότι οι καταναλωτές που ταξιδεύουν μεταξύ των χωρών θα χρειαστεί να κατεβάσουν διαφορετικές εφαρμογές

η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα σχέδια για την είσοδο σε τέσσερις νέες αγορές μέσω ενός προϋπολογισμού $ 500 εκατομμυρίων. Οι καταναλωτές ίσως περίμεναν μια γρήγορη εκτόξευση ιδίως μετά την έξοδο του Uber από τη Νοτιοανατολική Ασία αλλά η διαδικασία διαρκεί πολύ χρόνο. Τώρα που η Go-Jek έχει εγκαταστήσει τοπικές ομάδες – με επικεφαλής τον Nguyen Vu Duc στο Βιετνάμ και πρώην επικεφαλής του Line Man Thailand Pinya Nittayakasetwa για την Get – ετοιμάζει την πλευρά των υπηρεσιών για να ξεκινήσει για τους καταναλωτές

, Ο βασικός ανταγωνιστής της Go-Jek έφερε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο χρόνο και τώρα ανυψώνει έναν νέο κύκλο που εκτιμά την επιχείρησή του σε πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο πρώτος επενδυτής επιβεβαίωσε ότι το νέο raise θα είναι η Toyota, η οποία έχει δεσμευτεί για το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ό, τι είναι η μεγαλύτερη επένδυση από μια αυτοκινητοβιομηχανία σε πάροχο υπηρεσιών

Go-Jek. Πιάσε, αλλά εξακολουθεί να είναι καλά κεφαλαιοποιημένο. Η εταιρεία αύξησε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια από μια σειρά από υποστηρικτές που περιλαμβάνουν Tencent, JD.com και Meituan από την Κίνα καθώς και παγκόσμια ονόματα όπως το Google και το Allianz . Η Νοτιοανατολική Ασία οδηγεί σε προβλήματα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link